czwartek, 5 lipca 2012

Jeansowa kamizelka!

W końcu zawitało do mnie słońce! Co prawda od kilku już dni był straszny zaduch, który w istocie przypominał bardziej ten przed burzą niż przed piękną słoneczną pogodą. Co prawda lubię takie upały,chociaż nie cierpię się opalać, dlatego też staram się unikać słońca w godzinach południowych i dziś na zewnątrz wyszłam dopiero grubo po 6, dlatego też stój prosty i wygodny, nic nadzwyczajnego ;-) W wakacje przede wszystkim cenię sobie wygodę!


kamizelka - new look % / bluzka - h&m / buty - deichmann / torba - sh / okulary - primark
 biżuteria - kappahl,lilou,casio,h&m

8 komentarzy:

  1. fajnie, ale:
    - nie było ci gorąco w tej czerni? :o
    - nie za grzeczna ta kamizelka? może dodasz jakieś ćwieki czy naszywki? od razu będzie bardziej z pazurem :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję za komentarz :) co do rockowego charakteru kamizelki, to polecam ci allegro, tam można naprawdę tanio kupić ćwieki w większej ilości, ostatnio sama kupiłam (nawet mam zdjęcie ze stylizacją w szortach z ćwiekami-gwiazdkami na blogu) i polecam :)

      Usuń
  2. ta koszula i okulary są genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kamizelki ale tylko na kimś bo dla mnie są nie wygodne zwłaszcza te z dżinsu

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mega jest taka kamizelka ! Tylko,że ja nigdzie nie mogę takiej znaleźć!

    OdpowiedzUsuń
  5. masz fajne ubrania, ale dziewczyno, naucz się ubierać tak, żeby pasowało to do Twojej figury...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale po co? Takie ubieranie pasuje mi najbardziej :D

      Usuń