poniedziałek, 9 lipca 2012

Lakierowe propozycję na LATO 2012.

Hej Kochani :* , dziś przychodzę do Was z czymś nowym, mianowicie postanowiłam przedstawić Wam lakiery które moim zdaniem fajnie nadają się na lato i na pewno nie raz zagoszczą na moich pazurkach ;) Lakiery podzieliłam tak mniej więcej kolorami, żeby nie było zamieszania ;-) No dobra bez zbędnej gadaniny przechodzimy do sedna!


  • Lakier h&m, sprzedawane w tych czteropakach. Cudowna pastelowa żółć, nie nachalny, idealny na co dzień.
  • Essence, 03 My yellow fellow , również odcień żółtego, tylko jak już widać po zdjęciu nieco intensywniejszy. Nie jest matowy, ma w sobie drobinki, które na pewno nie są nachalne. Dzięki nim płytka paznokcia pięknie się mieni w słońcu.
  • Safari, niestety nie wiem jaki to numerek gdyż mi się starł.Najintensywniejsza żółć jaką posiadam, zdjęcie tego w ogóle nie oddaje, to prawdziwy zółty kolor na lato to po prostu cukiereczek ;) 

  • Kolejny lakier ze słynnych h&m'owskich czteropaków. Koral, cudny jest , malutkie drobinki sprawiają że się ładnie mieni.
  • Prawie brat bliźniak wyżej wymienionego, różni się jedynie tym że nie ma w sobie absolutnie żadnych drobinek, matowy piękny koral.
  • Miss sporty , numerek 452, uwielbiam te lakiery za ich potężny pędzelek! Hmm, kolor dość trudny do określenia bo koral to to już nie jest, raczej taka brzoskwinka. Bardzo fajny, matowy.
  • Safari, znowu bez numerka, jeden z najbardziej neonowych kolorów, mega mocno dająca po oczach, neonowa pomarańcz! Fajnie może wyglądać z opaloną skórą, matowy.
  • Golden rose, 84. Chyba najłagodniejsza pomarańcza, bardzo fajny.


  • Rimmel,315 Ready, aim paint! Chyba jednej z najcudowniejszych czerwonych kolorów jakie kiedykolwiek miałam, uwielbiam ten lakier, gdy nie mam pomysłu na swoje paznokcie, zawsze po niego sięgam! Wielki plus za duży pędzel!
  • Rimmel,440 Sun downer, brat bliźniak czerwonego. Kolor już trochę inny, hmm powiedziała bym że taki pomidorowy? Coś w tym stylu. Bardzo fajny!
  • Miss sporty, 326. Hmm, troszckę podobny to swojego sąsiada rimmela,  no jedynie może ciut jaśniejszy. Fajny mat i oczywiście pędzelek ulubiony! ;-)
  • Miss sporty,302, piękna fuksja! Marzy mi się w duecie z jakąś ładną szminką na ustach w bardzo podobnym kolorze.
  • h&m, jasny błękit, bardzo fajny pastelowy, jak najbardziej na plus!
  • h&m,mięta,chyba jedyna matowa jaką posiadam w swojej kolekcji, kolejny cudny pastelowy kolorek!
  • Miss sporty , odcień 330, mięta co prawda perłowa,ale też ją bardzo lubię!
  • Golden rose , numerek 225, mięta , ani perłowa, ani matowa, ma takie śliczne złote drobinki które się bardzo ładnie mienią  ;-)
  • Daily color one touch, nie mam pojęcia co to za firma i jaki to numer, ale muszę powiedzieć że lakier jest super, sama nie wiem jaki to do końca kolor bo niby neonowa żółć, niby neonowa zieleń zależy na to patrzeć, ale kolor jak najbardziej na plus!
  • Essie,521 Over the knee, kolor może nie do końca przypominający te letnie. Ale jest na prawdę śliczny. Taka hmm czekoladka z drobinami! 
  • Essie,745 Sand Tropez, kolejny mało letni kolorek,chociaż na prawdę, niesamowity , taka kawa z mlekiem, typowy nudziak, idealny!

  • essence 72 time for romance, bordowy brokat,idealny top coat, fajnie współgra chyba z każdym lakierem.
  • Miss sporty, taki odżywko-top coat, bardzo fajny, zarówno pod lakier jak i nad.
  • Znana  odżywka Eveline 8w1, nie powiem odrodziła moje paznokcie na nowo! Jest niesamowita, to już moja druga buteleczka i na pewno nie ostatnia! Mogę ją polecić na prawdę każdemu, używam ją albo samą, albo pod i na lakier  , idealna!
Aleks.

12 komentarzy:

  1. niezły zbiór! : ) Bardzo podoba mi się żółty od safari, ale zawiodłam się kiedyś na tej firmie. I nie wiem czy kupiłabym jeszcze raz od nich lakier.

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebiscie podoba mi sie jak to wszystko ułożyłaś kolorami, lubie coś takiego hehehe:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś kolejną osobą polecającą odżywkę Eveline i chyba się skuszę, bo moje paznokcie zdecydowanie potrzebują renowacji :)

    http://withthepassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się zaopatrzyć w ten pierwszy Rimmel! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie są świetne :)
    uwielbiam lakiery <3

    OdpowiedzUsuń
  6. łał, jaka wielka kolekcja! zwłaszcza essie i wszystkie błękity i mięty bym Ci podkradła ;-)
    pozdrawiam,
    ecattiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, pokaźna kolekcja, miałam taką w tamtym roku, ale mi powysychały...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ten bordowy brokat i wszystkie odcienie zieleni. :) Sama mam podobną kolekcję.
    U mnie nowy post. Jeśli lubisz biżuterię, to pewnie spodoba ci się konkurs, w którym możesz zgarnąć pierścionek ASOSa. ;)
    http://stylemadd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie podoba mi się odcień zółtego lakieru z H&M, zresztą wszystkie lakiery, które
    pokazałaś pochodzące z H&M maja przepiękne kolory :) Te z Essie też są świetnie - uwielbiam takie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kolory :) świetna kolekcja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. pokaźna kolekcja! szczególnie podobają mi się te żółte oraz miętowo-niebieskie. Lubie lakiery z firmy essence są tanie i maja spora paletę barw, ( to u nich znalazłam idealny szary lakier)

    OdpowiedzUsuń