wtorek, 24 lipca 2012

Nowości!

Hej Kochani ;* Przepraszam za niewielką przerwę, ale na prawdę nie miałam wcześniej czasu napisać. Organizowałam trzy przyjęcia urodzinowe, a jak już było po wszystkim to siedziałam w domu z fervexem i leczyłam przeziębienie ;/ Hyh.. w środku lipca?Troszkę paranoja ;) Dobra,mniejsza o to dziś pokażę Wam moje ostatnie zakupy, część z tych rzeczy kupiłam jak byłam w poniedziałek w Gdańsku,(w sumie to utwierdziłam się jedynie w przekonaniu jak nie cierpię tego miasta, i tam na dodatek zgubiłam swoją ulubioną parasolkę), a resztę ostatnio u mnie. Teraz jak tu siedzę w 35stopniowym upale i piszę do Was , to obiecuję ,że koniec leniuchowania i wracam do Was , bo powiem szczerze że już mi trochę tęskno było ;*


miętowa bluzka - Reserved %
bluzka w kwiatki - h&m
biały sweter z niewidoczną z tyłu kokardką - zara %
koszulowe body - reserved &
różowa i miętowa marynarka - zara %
'ceglasta' marynarka - river island %
biała marynarka - reserved %
 
Aleks.

24 komentarze:

  1. Kolorowe marynarki są boskie ;) Pozdrawiam KK

    OdpowiedzUsuń
  2. malinowa marynarka najlepsza, cudeńko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 bluzka piękna ;) marynary fajne;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie obfite zakupy ! Wszystko jest piękne, strasznie podoba mi się twój styl. Najbardziej jednak zauroczyły mnie marynarki - różowa i miętowa, są cudaśne.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne nowości ! miętowa bluzeczka i top w kwiaty - rewelacja ! marynarki też świetnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie rzeczy niesamowicie mi się podobają ! Są meeeega! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy! Aż zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo zazdroszcze zakupow! wszystko swietne *_*
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne marynarki, każda z nich byłaby honorowym ciuszkiem w mojej szafie. :)
    Z przyjemnością będę obserwowała twój blog, mam nadzieję, że ty mój także.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna jest ta miętowa bluzka z kołnierzykiem i wszystkie marynarki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. miętowa bluzka <3

    pozdrawiam
    Amandine (filmdine.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  12. marynarki są genialne, mam do nich ogromną slabość. ta biała mnie bardzo rzekła, zwłaszcza za moatyw na podszewce i gdyby nie to, że już białą posiadam w swoim zbiorze to najpewniej bym się zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  13. dwie pierwsze bluzki piekne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wczesniej też nie miałam z nimi styczności, ale paleta kolorow jest bardzo bogata i na pewno nie jest to moj ostatni lakier tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Brązowa marynarka, świetna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mietowa bluzka jest cudna !

    Zapraszam do siebie na konkurs :

    http://princess-beyonce.blogspot.ch/2012/07/konkurs-wygraj-zegarek-z-brylancikami-w.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeeju ja Gdańsk uwielbiam!! Ma świetny klimat.
    Jaka cena marynarek ze zary, jezeli moge wiedziec :)
    Pzdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zakupy! Marynarki bardzo przypadły mi do gustu, sama je uwielbiam :) Obserwuję i zapraszam do oceny mojej pierwszej stylizacji http://kates-style.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Udało Ci się kupić śliczne rzeczy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Miętowa bluzeczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkie nowości są super, ale najbardziej chyba marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow jakie łupy z wyprzedaży. szkoda,że ja u siebie nie mogę nic dorwać ;/
    dodałam Cię do obserwowanych,będzie mi miło,jeśli też mnie dodasz.
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. hoho..świetne rzeczy ! marynarki <3

    www.sutraclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń