poniedziałek, 2 lipca 2012

wąż z kołnierzykiem!

Hej Kochani ;* Dziś chciałam Wam zaprezentować już na sobie jedną z ostatnich zakupionych rzeczy, jak już się zapewne domyślacie się po tytule będzie to zwiewna wężowa bluzka z uroczym kołnierzykiem, która jest wprost idealna na taką pogodę! Nie ukrywam że zakup bluzki o takim kroju planowałam już od dłuższego czasu,ale jakoś nigdzie nie mogłam znaleźć, jedynie kilka razy przeleciała mi gdzieś na internecie, jej cena wahała się w granicach 30-40$ , więc stwierdziłam,że to 'zleksza' przesada, za kawałek materiału. Aż do czasu,gdy ostatnio natrafiłam na taką w peppco w cenie 29,90 ;)




bluzka - no name / jeansy - h&m / torba - zara / buty - h&m / okulary - primark
biżuteria - lilou, h&m.

Aleks.

14 komentarzy:

  1. to panterka? mi bardziej przypomina wzór wężowej skóry! Bardzo ładny zestaw :)
    Rina

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, uwielbiam te shoppery !

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna ta bluzeczka :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochana jestem w bluzce i torbie, miodzio! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjna jest ta bluzeczka, ale jej nie widziałam w pepco :( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka bardzo ładna. I torba!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, bluzeczka jest boska;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe mam nadzieję że spisze się i u mnie:D:D:D
    ślicznie wyglądasz, elegancja francja:D:D:D a super by było gdybyś pokazała nam zdjęcie swojego pokoju, widziałam kawałek w poprzedniej notce i inspirujący jest:D

    OdpowiedzUsuń