wtorek, 3 lipca 2012

Ulubieńcy czerwca!

Hej Kochani! Jak widać już po tytule dziś przyszedł czas na kosmetycznych ulubieńców czerwca! Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak szybki minął mi ten miesiąc, uuu , ale dobra mniejsza o to. Jak już zdążyliście zauważyć kosmetyków jest niewiele ,jedynie cztery produkty , nie wiem jak wy, ale ja latem, a szczególnie w upalne dni ograniczam swój makijaż do minimum.



1. MAC, studio fix, podkład i puder w jednym. Idealne połączenie na lato, na buzi jest praktycznie niewidoczny, a twarz jest idealnie zmatowiona. Nie zatyka porów i nie podkreśla suchych skórek,jednym słowem ideał, no jedyną jego wadą dla niektórych może być tylko cena, bo 115zł to jednak nie mało, ale patrząc na zużycie, to jest na prawdę wydajny! Ja mam odcień NW20 ;-) i czuję,że to nie moje ostatnie opakowanie.
2.Korektor rimmel wake me up, nic nadzwyczajnego, zwykły rozświetlający korektor pod oczy, u mnie się sprawdza i jestem zadowolona z jego działania, nic więcej nie wymagam od tego produktu, może min. dlatego,że kupiłam go w promocji za niecałe 10zł? ;-)
3.Bronzer rimmel'a, kolejny raz ten produkt znajduje się w moich ulubieńcach. No cóż ja mogę na jego temat powiedzieć? Prosty bronzer, ładny kolor, nie nachalny, twarz po nim wygląda jakby była leciutko muśnięta słońcem,bez drobin, a to jest najważniejsze.
4.Revlon,lip butter, powiem szczerze,że jakby ktoś spytał się mnie miesiąc temu czy ten produkt mógł by znaleźć się w moich ulubieńcach, to po prostu bym go wyśmiała. Początkowo uważałam,że ten ów produkt,którego cena na allegro wahała się w granicach od 40-60 zł to jakieś, za przeproszeniem jaja. Do czasu,gdy revlon wprowadził je do Polski, wtedy nie popuściłam i musiałam go przetestować. Po kilku dniach się zakochałam, może to ze względu na kolor, może na konstystencję? Sama nie wiem, ale powiem Wam,że go uwielbiam! Mój odcień to sweet tart 090 i w przyszłości kupię na pewno jeszcze jakieś.

6 komentarzy:

  1. Ten Puder z MAC to moje marzenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam bronzer Rimmerl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, drogi ten podkłado puder :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten puder z maca - wow, zrób kiedyś jego recenzję! Pomadka wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena pudru maca trochę powala :((
    Revlon ma świetne kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń