poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Baskinka!

Hej Kochani! ;* Dzisiaj chciałam Wam pokazać stój w którym byłam na drobnych zakupach z mamą. Tym samym macie możliwość zobaczenia na mnie tej bluzki z baskinką, którą ostatnio kupiłam w sh, w zasadzie jest to jej debiut , ą że pogoda jest już co raz brzydsza i w powietrzu czuć już tą obrzydliwą jesień musiałam postawić na coś z długim rękawem i ta bluzka okazała się być strzałem w dziesiątkę! Z racji tego że jest ona z dość grubego materiału to obyło się bez marynarki ;) Do tego dobrałam klasyczne czarne rurki które ostatnio są moim numerem jeden , buty które za każdym razem mnie obcierają ;-) ( a swoją drogą macie jakieś sprawdzone sposoby na to aby buty przestały obcierać? ) i czarną pojemną torbę!




bluzka - sh / spodnie - m&s % / torba - @ / buty - zara % / biżuteria - casio,lilou,h&m,sh

Aleks.


14 komentarzy:

  1. swietna bluzka i zegarek :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, na najładniejszy nagłówek :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/08/konkurs-na-nagowek.html

    OdpowiedzUsuń
  2. zawszę czarny z białym dobrze się komponuje :)
    zapraszam do mnie syl-lwio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz bo masz w sobie to coś:D:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ahh bluzka cudna!!! I to z SH:) Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wygląda biała z baskinką :)
    czarna też, ale przekonuje się teraz do białej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka bardzo ładnie leży! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. zestawy utrzymane w czarno-białej kolorystyce zawsze wyglądają elegancko i są ponadczasowe. a buty są świetnym urozmaiceniem całości.

    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę tak udanego łupu, muszę się wybrać do swojego SH może i ja coś ładnego upoluje ;)
    ___
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie organizowanym na moim blogu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasycznie, ale elegancko : ) Lubię takie zestawienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. minimalistyczna srebrna biżuteria, też taką cały czas noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Twoja bluzke i torbe!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny zestaw, bardzo ładnie wyglądasz:) bardzo podoba mi się twój naszyjnik, torebka i buciki..:)
    może obserwujemy??
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bluzka i z sh ? suupperrr ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń