sobota, 18 sierpnia 2012

DIY - jeansowa kurtka.

Hej Kochani, dziś przychodzę do Was z czymś zupełnie nowym, mianowicie DIY. Jakiś czas temu znalazłam w sh, prostą, klasyczną jeansową kurtkę, chciałam ją troszkę ożywić, ale bez przesadny. Przejrzałam masę zdjęć w internecie, nie ukrywam było dość dużo ciekawych propozycji, ale ja w końcu zdecydowałam przerobić troszkę pomysł Irminy, nie ukrywam to ona była dla mnie inspiracją. Nie barwiłam kurtki, bo szczerze kolor nawet mi się podobał, a po za tym nie chciałam się za bardzo z tym bawić. No dobra koniec gadania,zaczynamy!

  
Przede wszystkim potrzebna nam będzie jakaś kurtka, bądź inna rzecz która chcecie przerobić, ja swoją kupiłam za grosze w sh.


Potrzebne będą nam też jeszcze inne przyrządy, min. jakieś kulki, perełki obojętnie czym chcecie to ozdobić , ja osobiście dość długo szukałam czegoś odpowiedniego. W końcu, znalazłam takie jak by plastikowe perełki. Kupiłam je tigerze w Warszawie, warszawianki zapewne wiedzą gdzie jest taki sklep, za opakowanie dałam 4zł. Potrzebne będą nam również nożyczki, igła i zwykła nitka.


Kilka godzin ślamazarnego przyszywanie i voila! Wszystko gotowe, może wydaje się tego trochę dużo, ale na prawdę to bardzo prosta sprawa, kilka godzin przyszywania i możecie się cieszyć nową kurtką! Na pewno już wkrótce będziecie mogli zobaczyć ją w moich stylizacjach ;)

Aleks.

22 komentarze:

  1. bardzo fajnie wygląda po przerobieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy pomysł, efekt super :)


    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka bardzo mi się podoba, sama bym chciała taką upolować w sh. Efekt końcowy bardziej podoba mi się u Irminy niż u Ciebie, ale może "na żywo", tzn. tak w kompozycji całego stroju bardziej przypadnie mi do gustu :) Ale podziwiam Twój wkład pracy, bo wiek jak to jest szyć i szyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale przepięknie Ci ta kurtka wyszła, kulki o wiele lepiej wyglądają niż coś innego! super gdybym tylko miala checi, na pewno tez zabrała bym się za coś takiego! ;-p

    OdpowiedzUsuń
  5. może jakby ta katana była czarna... ale tak to średnio mi się to widzi :P

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie kurtki w sh niestety sa bardzo drogie.. gdyby byly tanie chetnie kupowalabym i przerabiala :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo efektownie wygląda :)Miała bardzo dobry pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  8. dobry pomysl !

    podobają Ci się gorsety ?

    u mnie do wygrania nowy gorset STRADIVARIUSa!

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny efekt, czekamy na outficior z tą kurteczką. Irmina jest mega pomysłową i utalentowaną dziewczyną. Bardzo ją lubię ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Ci, że jestem pod dużym wrażeniem. świetny efekt :)

    jak znajdziesz czas wpadnij na męskiego bloga:
    http://meninjackets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie to wygląda :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny pomysł Kochana! czekam aż pokażesz stylizację z kurteczką, buziak! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. love everything!

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam aż będzie w stylizacji:)
    Ale ja osobiście wolę ćwieki-może są oklepane,ale przynajmniej nie musisz zaszywać.U ciebie trochę widać nitkę,ale i tak zrobiłam to znakomicie,bo u mnie pewnie by było koszmarnie;)
    a u mnie ostatni dzień konkursu,w którym można wygrać bon o wartości 50zł na buty-zapraszam:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się blog dołącz do obserwowanych! Pozzzdrawiam.

    yowloski!

    PS. Świetnie wygląda ta kurtka, myślę, że jeszcze coś dodać na plecy i jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  17. no ja myślę że przydekorowaniu czegoś czegokolwiek perełkami:D muszę to znaleźć bo mam to w głowie na końcu jak na końcu języka hehe:D

    OdpowiedzUsuń