czwartek, 23 sierpnia 2012

Fajne ciuchy, za małe pieniądze!

Hej kochani,dziś przychodzę do Was z rzeczami które kupiłam podczas ostatniego wypadu do sh. Za te dziesięć rzeczy zapłaciłam w sumie coś ok 40zł, czyli chyba fajna dilerka ;-) Przepraszam też z to że są tak pogniecione, ale dopiero co były prane, a wiedziałam że jeżeli dzis Wam tego nie pokażę to później już najzwyczajniej w świecie zapomnę. W sumie to chyba najbardziej jestem zadowolona z jeansowej kurtki, od dawna planowałam właśnie coś takiego zrobić z kurtką, ale jak już mówiłam to nie moja działka :-) a tu proszę na wieszaczku wisiała sobie przepiękna kurtka która jakby na mnie czekała, cena to coś ok 6,50, w sumie był to mój najdroższy zakup! ;)


wszystko - sh
Aleks.

21 komentarzy:

  1. bardzo ładne rzeczy. najlepsze swetry


    serdecznie gratuluję udanych zakupów !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te rzeczy, a do tego piękny obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. biała bluzeczka z baskinką i kurtka, ah <3

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę bardzo ładne rzeczy ;- )

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa ta kurtka jest rewelacyjna!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie chodze do sh, nie umiem szukać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, super łupy jak ze sh! :o kurtka jest przegenialna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezłe rzeczy znalazłaś w sh :D a ta kurtka genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ALE CI SIĘ TRAFIŁO :)
    podoba mi się Twój blog,zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. łał genialne są te rzeczy:) ja też uwielbiam sh i często tam zaglądam, zawsze można liczyć na coś ciekawego:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem w jakim sh kupujesz takieee rzeczy za takie male pieniadze . Zazdroszcze okropnie .

    OdpowiedzUsuń