wtorek, 21 sierpnia 2012

Jeansowa kurtka!

Hej Kochani, dziś mam dla Was outfit, w którym główną rolę odgrywa ostatnio przerabiana kurtka. W sumie to jestem nawet zadowolona z efektu końcowego, no bo w sumie jak na debiut to nie wyszło najgorzej ;) W najbliższym czasie wyczekujcie notki z nowościami z sh, wczoraj byłam na "łowach" i jestem na prawdę ''happy'' ;-), ale dobra nic więcej już nie mówię! Zobaczycie niedługo! ;)


kurtka - sh + diy / tunika - h&m  / torba - sh  / chusta - sh  / buty - primark  / okulary - c&a %  / biżuteria - lilou,casio / ear cuff - h&m.

Aleks.

11 komentarzy:

  1. wczesniej mnie ta kurtka z tymi koraliami nie przekonywala ale teraz w stylizacji widze to zupelnie inaczej, jest na prawde fajna!

    OdpowiedzUsuń
  2. kurteczka wyszła świetnie, pięknie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda ta kurtka! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już sama Twoja miłość do sh mnie przekonała do Ciebie :P
    A co do żeli, to większość zapachów od OS jest fantastycznie dobra :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych!

    Patrycja,
    window-on-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kurtka, ja bym chyba nie miała tyle cierpliwości, żeby to wszystko przyszyć! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurteczka bardzo mi się podoba ;) w ogóle bardzo przyjemnie jest na Twoim blogu dlatego zostaję tu na dłużej o dołączam do grona obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna katana, też tak planuje przerobić swoją, tylko trzeba się w końcu do sh wybrać :)
    Bardzo podoba mi się twój blog, dodaje go do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna kurteczka! : )


    Kochana, GIVEAWAY na moim blogu! Zapraszam serdecznie, do wygrania dowolna sukienka ze sklepu Mont Affair! Powodzenia :)!

    OdpowiedzUsuń