środa, 15 sierpnia 2012

Niewielki zakupy.

AAAAA, miało nie być żadnych zakupów, ale jak widać, poszłam do miasta po jakąś jedną mało znaczącą rzecz i o to rezultaty, właśnie z tymi rzeczami wróciłam wczoraj do domu ;) Zajrzałam oczywiście do h&m, który jak zawsze mnie nie zawiódł, oraz do c&a w którym wynalazłam cudne  okularki! Uwaga....które kosztowały mnie jedynie 7 zł! Później poszłam do sklepu , hmm coś w stylu wszystko za piątaka i znalazłam tak cudowne nie wielkie doniczki, jedną z nich postanowiłam przeznaczyć na trzymanie pędzli, natomiast druga stoi sobie jeszcze niezagospodarowana, każda z nich była po 1zł. Skusiłam się tam również na etui na telefon, kolor mnie zauroczył, więc musiałam je wziąć, kosztowało 3 zł. Na koniec trafiłam do sh, w ręce wpadła mi cudowna torba, za którą w sumie zapłaciłam coś ok 2,5zł, oraz bransoletki, za sztukę wychodzi coś ok 0,50gr ;) Nawet nie macie pojęcia jak ja lubię takie zakupy , na których znajduję tyle perełek w tak niskich cenach ;)
 
 
koralowa bluzka - h&m
bransoletka liść - h&m
bransoletki - sh
etui - no name
doniczki - no name
okulary - c&a %
torba - sh.

Aleks.


18 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie właśnie zakupy, a torba!? Obłęd po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna torba :)

    klikniesz mi w reklamę/y? ( pierwszy gadżet po prawej stronie) Oczywiście nie musisz :) Jeśli chcesz coś w zamian napisz w komentarzu :) Z góry dzięki ;)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super okularki ;)
    zapraszam do mnie na ROZDANIE ;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. ojejciu mój ulubiony typ bransoletek! :) świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta torebka jest z second-handu?! Zazdroszczę, niezła perełka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka jest niesamowita

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. etui jest świetne! ja osobiście poluję w kolorze pudrowego rózu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niewielkie, ale jakie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie rzeczy mi się podobają, okulary mnie zachwycają najbardziej ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tej torebce. W jakim sh Ty takie perełki znajdujesz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna torba :)) Okulary też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oooo muszę zajrzeć do c&a szukałam takich okularów ; )

    OdpowiedzUsuń