poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Nowości;ciuchy,buty i dodatki!

Hej Kochani! ;* Dziś przyszła pora aby podzielić się z Wami nowościami ciuchowymi i nie tylko. W zasadzie dużo tego nie ma, ale że w najbliższym czasie nie wybieram się raczej na jakieś większe zakupy, to jeżeli tego Wam teraz nie pokażę to później już najzwyczajniej w świecie zapomnę! ;)

 
koronko sukienka - zara % / biała bluzka i karmelowa sukienka - TK Maxx


Takiej koszulki szukałam już od dawna, tylko kurczę szkoda że nie znalazłam jeszcze takiej z napisem Warszawa, a nie Warsaw , no ale dobra lepsze to niż nic. Musiałam ją kupić, nie ważne że jestem w Warszawie już któryś tam raz z rzędu!  Przepraszam też za to że ciuchy są pogniecione, ale leżą już któryś dzień w reklamówkach ;D

 
Teraz przyszła kolej na buty, te trzy pary kupiłam w tesco, za grosze, dosłownie za grosze! Idą od lewej, za balerinki dałam coś ok 16zł, za sandały z kwiatek ok 15, a za te różowe 8 zł.

 
Kolejne, są to buty typowo już na jesień, trochę się wahałam , bo w końcu 235zł to nie tak mało,ale postanowiłam że zaryzykuję, teraz czekam tylko na chłodniejsze dni, żeby móc je już ubrać! Nie wiem czy są wygodne , czy nie bo jak na razie chodziłam w nich tylko po pokoju, ale powiem że ogólnie to bardzo mi się podobają! ;)

buty - Top Shop


I na koniec przyszedł czas na biżuterię, której jest na prawdę bardzo malusio, lilou to prezent, który dostałam od rodziców na urodziny, reszta jest z h&m.

Aleks.

15 komentarzy:

  1. kochana!
    piękne łupy, teraz to i ja musze zawitać do tesco

    OdpowiedzUsuń
  2. biała koszula prześliczna :) buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaaaa biegne do tesco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne rzeczy :)) zauroczyły mnie sandałki z kwiatkiem i sukineka z TK maxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybacz, że to powiem ale nigdy bym nie dała tyle pieniędzy za takie buty. Nie podobają mi się w ogóle, ale to kwestia gustu :)
    Reszta zakupów super. Sukieneczki kobiece i totalnie w moim stylu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne rzeczy :)


    Wejdziesz w reklamę/y po prawej stronie bloga w pasku bocznym pod napisem " Kliknij na reklamę " ? :)( Jest to pierwszy gadżet po prawej ) Z góry dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zakupy
    wpadła mi w oko koronkowa z Zary
    botki na jesień super - sama takich poszukuje
    udane łowy wyprzedażowe - balerinek w "moim" tesco już nie było

    OdpowiedzUsuń
  8. te buty z tesco są naprawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem w ciężkim szoku! Planuję kupić sandały i chyba pobiegnę przez Ciebie do TESCO! ;D TopShopowe botki również świetne.

    OdpowiedzUsuń
  10. TWÓJ POKÓJ TO STYLÓWA:D pokaż go:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Balerinki F&F są rewelacyjne;) Aż trudno uwierzyć, że kosztowały grosze dosłownie;)

    Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko jest piękne!!:)

    Obserwuję i zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe zakupy :)
    z butów będziesz zadowolona :) na jesień w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. matko, jakie piękne sukienki! :O

    OdpowiedzUsuń