niedziela, 12 sierpnia 2012

Różowo mi!

Hej kochani ;*  Dziś kolejny outfit z Warszawy, zwyczajnie i prościutko , w końcu ważne żeby było wygodnie. Pogoda się troszkę polepszyła, tzn. nie ma już takich upałów jak kilka dni temu , więc jest o wiele,wiele lepiej! Dlatego też dziś wybór padł na luźną bluzkę i na to klasyczna marynarka, do tego nowe sandały kupione wczoraj w tesco, za śmieszną cenę, bo uwaga, uwaga jedyne.... 8,10 zł ! ;-) Wszystko razem może wyglądać trochę za 'słodko', no ale w każdym razie mi się podoba!




Zdecydowanie moim faworytem jest czekoladowy makaronik ! PYCHOTA :O

marynarka - zara % / bluzka - h&m / sandały - f&f % / torebka - @ / okulary - primark 

Aleks.

12 komentarzy:

  1. makaroniki są przeurocze! :)
    i różowa marynarka też<333

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna marynarka :D


    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania śliczny naszyjnik jabłko ! :)
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-modatotu.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Marynarka i bluzka świetnie razem wyglądają! mmm, ale mi ochoty na makaroniki narobiłaś , nie dość że cudownie wyglądają to jeszcze zabójczo smakują, mój ulubiony to truskawkowy. :)

    xoxo Dejna.

    OdpowiedzUsuń
  4. oo kurcze swietne! :) Buciki ekstraa :O :)
    zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, połączenie marynarki i bluzki boskie! A do tego cudne sandałki! ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwyczajnie ale fajnie:))
    Wszędzie na blogach spotykam te makarony,też bym chciała spróbować:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kwiecista bluzeczka ;) żakiecik tez!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. prosto i klasycznie :) Bardzo fajny żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka z marynarką wyglądają świetnie razem! Wcale nie jest za słodko! Idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń