poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Sukienka maxi!

Hej moi Kochani ;* Witam Was bardzo gorąco, tak gorąco jak minął nam dzisiejszy dzień. Ja jestem już w Warszawie i nie wiem jak u Was , ale u mnie było jakieś milion stopni, no dobra, może ok 40, ale mówię Wam niemiłosierny skraw! Długo się nie zastanawiałam co na siebie włożyć, najważniejsze było dla mnie to, żebym się nie ugotowała! I oczywiście wybór padł, na najprostszą na świecie maxi dress. Pokażę Wam kilka zdjęć i mam do Was jedną prośbę, musicie mi w czymś doradzić ;-)!


sukienka - h&m % / torebka - sh / buty - ny / dodatki - h&m

A w między czasie mrożony jogurcik z truskawkami! mniam, pychota!


  Dobra, a teraz musicie mi coś doradzić, waham się nad tymi butami,  KLIK , są z Topshopu, i kosztują ok 200zł, więc jeszcze nie ma tragedii , co myślicie? Brać, nadają się na jesień? ;)

Aleks.

11 komentarzy:

  1. Tak w warszawie gorąco :( za gorąco . ale szczerze mówiąc nie zdecydowałam się na sukienkę maxi bo chyba bym się w niej ugotowala :) buty śliczne ;) bierz je ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przymierzałam te buty w Topshopie i moim zdaniem dość dziwnie leżały na mojej nodze, dlatego w końcu kupiłam inny model, ale ogólnie bardzo mi się podobały, także jeżeli dobrze się w nich czujesz to bierz ! Fajna, prosta maxi sukienka, idealna na upały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba prostota tej sukienki (:
    butów bym raczej nie kupiła, nie przekonują mnie.

    pozdrawiam,
    ecattiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie wyglądasz, lubię takie proste zestawy. A buty też fajne, niby proste i klasyczne, ale właśnie takie czasem najtrudniej znaleźć. Ale trochę drogie, jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. masz fajne okulary:)

    http://www.perfectdessous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale genialne wyglądasz w sukience maxi! A co do butów,to są niesamowite! Sama je mam i na prawdę polecam, jedne z moich ukochanych!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw nie przypadł mi do gustu ponieważ nie lubię ani japonek, ani maxi sukienek, aczkolwiek najważniejsze ze dobrze się w nim czujesz :) Zazdroszczę Warszawy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty IDEAŁ!!! Bierz i nie zastanawiaj się ani chwili dłużej! Sama jestem ich szczęśliwą posiadaczką od prawie tygodnia i jestem pewna, że te buty załagodzą żal po zakończeniu wakacji i pozwolą mi wspaniale przywitać jesień :-) MG Eat... Mmmm... Rozmarzyłam się... ;-) Świetny blog! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka super i buty też fajne ;)

    OdpowiedzUsuń