wtorek, 28 sierpnia 2012

Szlaban na zakupy do końca miesiąca!

Podobno jaki poniedziałek taki cały tydzień, więc aby ten ostatni tydzień wakacji należał w miarę do udany to wczoraj postanowiłyśmy wybrać się z mamą na malutkie zakupy.W zasadzie to wybrałyśmy się tylko po jedną rzecz,ale wiecie jak to jest, to ja coś dojrzałam , to ona i tak kilka nowości wpadło. Ale dałyśmy sobie szlaban na jakiekolwiek zakupy do końca miesiąca! ( hahaha , myśle że przez 4 dni damy radę! ;-) )


Sprawcą całego zamieszania są żele Original Source, bardzo je lubię, chyba szczególnie za te nieziemskie zapachy! Jak już chyba każdy Wie od jakichś dwóch tygodni w rosmmanie jest promocja na nie kupujemy dwa w cenie 11,99, gdzie jeden kosztuje coś ok 9zł , więc na prawdę się opłaca. Ja wybierałam się po nie już od kiedy tylko zobaczyłam tą okazję na stronie, ale jakoś zawsze nie było mi po drodze! A że gazetka kończy się za jakieś dwa dni to nie miałam innego wyjścia jak w końcu się zebrać i pojechać! Wybrałam dwa inne smaki, czerwony jest moim absolutnym faworytem , piękny truskawkowy zapach.. i już myślałam że to właśnie dwie truskawki wylądują u mnie w koszyku, ale że akurat nie kręcił się w pobliżu natrętny ochroniarz postanowiłam powąchać inne cudeńka. I tak doszłam do mango i makadami, a jako że jestem fanką wszystkich produktów które choć odrobinkę pachną mango to musiałam go wziąć ;)


Później poszłam przejrzeć kolorówkę, a jako że aktualnie za bardzo nic nie potrzebuję to zabrałam się za szukanie jakiegoś taniego lakieru nawierzchniowego. Skierowałam się do szafy Wibo, bo kiedyś u jednej z bloggerek czytałam recenzję tej oto odżywki i była na prawdę bardzo pochlebna, a że kosztowała jakieś 6 zł to i ja postanowiłam ją wypróbować.


Te dwa lakiery dostałam , jeden z nich to Eveline color show numerek 495. Natomiast skąd ten drugi jest to kompletnie nie mam pojęcia, nie ma na sobie nic, oprócz numerku na czubku zakrętki 103, ale firmy niestety nie znam ;)


W naturze zostawiłam jedyne 5,99, w aktualnej gazetce doczytałam się że jest właśnie promocja na rozświetlacze i bronzery z sensique. Kiedyś już miałam tą mapkę i byłam na prawdę zadowolona,zużyłam ją prawie do dna, ale niestety kiedyś spadła mi i pokruszyła się w drobny maczek i niestety nie można było już z niej korzystać, a że teraz była całkiem przyjemna promocja postanowiłam do niej wrócić. Szerokim łukiem minęłam wszystkie inne szafy i grzecznie ustawiłam się w kolejce do kasy ;-)


W biedronce dojrzałam w kąciku szafę z kosmetykami bell, i nie była bym sobą gdybym nie podeszła , nawet nie macie pojęcia jaka byłam zaskoczona tym że ceny są o wiele niższe niż na początku, można kupić min. podkład z 5,99, błyszczyki za ok 5zł, pomadki ochronne za 1,99 i wiele innych rzeczy. Mi do gustu przypadł trzeci już róż z bell , za który zapłaciłam jedynie 3,99 ;) Śliczny różowiutki kolorek :)



Z tej palety cieszę się chyba najbardziej! Nawet nie macie pojęcia od jak dawna przymierzałam się do jej kupna, zawsze kręciłam się , kręciłam i jakoś nie mogłam się zebrać. Ale wczoraj postanowiłam ze muszę już ją kupić i tak o to moja 5 już tam zamieszkała, teraz powoli zabieram się za kompletowanie drugiej piątki ;-)


Maska, kupiłam już ją jakiś czas temu, ale zapomniałam Wam ją pokazać,dlatego robię to teraz. Maska firmy BingoSpa, kupiona w dziwnym miejscu, bo w sklepiku , w ogrodach z roślinami ;-) Użyłam je dopiero ze dwa razy i muszę powiedzieć że już ją pokochałam! I tu mam do Was pytanie, nie orientuje się może ktoś gdzie mogę dostać kosmetyki tej firmy? Ale nie na internecie!


I na końcu przedstawiam Wam moje nowe słuchawki, nie mogłam ich nie kupić, urzekły mnie te buźki i kolor!  No i cena 5,99 przekonała mnie do ich kupna! ;)



Aleks.

15 komentarzy:

  1. oo przydałyby mi się takie słuchawki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. na te zele chcialam sie skusic sie stwierdzilam, ze jeszcze jakis tam mam :) wow, ceny w biedronce super, szkoda, ze ja splukana :<

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam ten żel Mango, u mnie chyba nie można dostać kosmetyków a róż za niecałe 4 zł chętnie bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  4. maske do twarzy możesz dostać w Brzegu Dolnym w drogerii :) jest jeszcze maseczka z cynkiem oraz błątna. za jedyne 8.69 zł
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mapka jest świetna, właśnie mam ją na wykończeniu. Mozna wiedzieć skąd te przeswietne słuchawki?

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę Ci tej paletki inglot, fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Truskawkowy zapach, ahh <3 fajne sluchawki! dzięki za komentarz i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę sobie kupić te słuchawki, bo moje się zepsuły, a lepiej mi sie najlepiej słucha, jak mają te gumowe zatyczki ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam te zele pod prysznic, niestety miałam pecha bo kupiłam truskawkowy, a za parę dni pojawiła się ta promocja ;) Chyba zrobię mały zapas ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne kosmetyki!! paletki przepiękne:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne słuchawki :) Widzę ze udane zakupy ;) ja je uwielbiam , wręcz jestem zakupoholiczką ;p
    Dodałam twój blog do obserwowania
    Licze na to samo ♥
    Również posiadam konto na allegro , moze znajdziesz cos u mnie co by ci sie spodobało :)

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=26139065

    OdpowiedzUsuń
  12. W moim domu wszyscy uwielbiaja te zele pod prysznic kazdy znajdzie swoje ulubione zapachy bo jest naprawde w czym wybierac ja uwielbiam limonke z trawa cytrynowa i malinowo-waniliowy ten drugi az chce sie poprostu zjesc :) Za to moja siostra uwielbia kapiele w mietowej czekoladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja się załapałam na te żele pod prysznic w promocji :) Uwielbiam je, szkoda, że tu gdzie mieszkam ich nie sprzedają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Także skorzystałyśmy z promocji na żele. Ich zapachy są cudowne

    OdpowiedzUsuń