czwartek, 20 września 2012

Aleks Lumpeksiara!

Hej kochani ;* Dziś przychodzę do Was z moimi ostatni zakupkami z sh ;) Nie ukrywam że trochę tego jest, no ale kochani, powiedzcie mi co sprawia większą radość niż tak pokaźne zakupy za ok 25zł? ;) W tym moja perełka nad perełkami, marynarka z h&m, identyczną możecie aktualnie kupić za 149, a ja dałam za nią niecałe 3zł :D W gruncie rzeczy to cieszę się z wszystkiego tak samo...a i z góry przepraszam,że niektóre rzeczy są pogniecione, ale dopiero co zostały wyciągnięte z pralki więc mam nadzieję że zrozumiecie ;D



WSZYSTKO - SECOND HAND!

Aleks.

13 komentarzy:

  1. Fajne ciuchy:)
    Zapraszam do mnie: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zazdroszczę marynarki z h&m! A te dwie pierwsze koszule ;O PRZEPIĘKNE SĄ!

    OdpowiedzUsuń
  3. no ciuszki są genialne ! u mnie dziś również zdobycze z sh :) wpadnij i zobacz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Ale łupy :D! gratuluje znalezisk :D!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez mam marynarke z sh, szkoda mi bylo wydac ponad 100 zl...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest świetne, najbardziej wpadła mi w oko "końcówka" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie się skapłam, że nie mam ani jednej czerwonej koszuli, a są tak piękne! ;O

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się koszula różowa :)

    OdpowiedzUsuń