niedziela, 23 września 2012

ZAKUPY,czyli to co każda kobieta lubi najbardziej!

Hej Kochani ;* Jak tam mija niedziela? Mi jak każda, czyli standardowo pół dnia chodzę bez celu po domu, a później się trochę uczę,ale jak widać znalazł się też czas na zakupy ;) Nie ma tego dużo, ale postanowiłam się z Wam podzielić, kilkoma fajnymi okazjami ;)

 
Na początku kilka rzeczy z tzw. rabatów sezonowych, w h&m jest teraz pełno letnich koszulek, sukienek i spodenek dosłownie za grosze, jak widać po mnie ja zaopatrzyłam się w trzy bluzki, jedna różowa kosztowała jedynie 10 zł, więc żal było nie kupić, były jeszcze żółte ale ta jakoś bardziej mnie urzekła. Zielona pierwotnie kosztowała prawie 80zł, w życiu bym za nią tyle nie dała, ale tych 20 zł na pewno jest warta. I na koniec szara ,bardzo mi się podoba ten kolor i również dałam za nią tylko 20 zł.


 Peppco z każdym nowym sezonem zaskakuje mnie co raz bardziej, na prawdę! Teraz znajdziecie tam pełno uroczych sweterków, marynarek i bluzek w cenie 39,90 i tyle właśnie ja dałam za swój. Bardzo fajny kolor, oczywiście na zdjęciu tego nie widać,w rzeczywistości ta szara nitka jest bardziej wyrazista. Na pewno niedługo ponownie tam zajrzę ;)


W końcu będąc w rossmanie kupiłam słynny krem z isany, czytałam o nim dużo dobrego i mam nadzieję że i u mnie się sprawdzi, bo jesienią mam na prawdę przesuszone dłonie , kosztowa niewiele bo zaledwie 5,49.


Kolejną rzeczą , koło które kręciłam się już od dłuższego czasu jest krem z ziaji, masło kakaowe poprawiające koloryt skóry, ciekawe czy jest tak dobre jak mówią, no ale za 2,99, aż żal nie spróbować.


Mój pierwszy cień z kobo, i wybrałam chyba najpopularniejszy odcień, czyli golden rose. Kolor jest na prawdę piękny,w zasadzie nie wiem jak go Wam określić, różowy opalizujący na złoto. Bardzo , bardzo fajny cień, na pewno to nie będzie mój ostatni z tej firmy, aktualnie możecie znaleźć je na promocji w naturze za 8,99.


Kolejną rzeczą jest eyeliner z essence, w pięknym takim metaliczny szary kolorku, od dawno go szukałam, ale u mnie ich nie było, aż tu patrzę, a na przecenionej półeczce leży sobie jedno opakowanie, od razu go zabrałam i bez wahania pobiegłam do kasy, niesamowity jest, dałam za niego 8,99.


I na koniec już zaopatrzyłam się w cztery nowe lakiery z essence, każdy był po 3,99. Ostatnimi czasy mam mega szał na takie metaliczne odcienie, pięknie wyglądają na pazurkach , polecam! ;)

Kochani, mam pytanie do osób mieszkający w Gdańsku, widzieliście może w którymś h&m tą kurtkę,KLIK, jak tak to gdzie? W piątek będę w Gdańsku, a u mnie niestety ich nie ma ;<


Aleks.

17 komentarzy:

  1. Ja kupiłam żółtą wersję tej koszulki z koronką, niestety wtedy była na przecenie za 30 zł, nie 10 ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szary sweterek jest bardzo ladny, ja rowniez znajduje co raz ciekawsze rzeczy w Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane zakupy! :)
    Koszule są świetne, szok, że z H&M. Nigdy nie widziałam na przecenach tam nic ciekawego, a jeśli już, to ubrania były zniszczone.

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszule jak zawsze przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten krem z ziaji, jest rewelacyjny;) a do tego tani i ładnie pachnie. ostatnio w pepco widziałam fajny sweterek przez głowę taki różowy/fioletowy, ale wydaje mi się, że one są krótkie, konieczna jest pod niego jakaś bokserka, czy inna bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  6. huu :D ale się obkupiłaś! ale okazje na prawdę niesamowite !

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łaaa jakie ceny! Pozazdrościć takich okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. to masło kakaowe jest super, pachnie mistrzowsko, świetnie nawilża, ale bardzo cieżko się wchłania;/ Kurde Ty to masz szczescie do takich okazji!:) CHCĘ!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten sweter jest świetny, ostatnio oglądałam, ale zastanawiam się dlaczego ja go głupia nie wzięłam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek najbardziej na TAK :)

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie! :)

    cudowne marynarki idealne do jesiennych stylizacji !! :) warto zajrzeć!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udane zakupy:) swietny lakier z essence ten cameleon ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejjj, udało ci się dorwać tę bluzkę z koronką za dyszkę - szczęściara! :D

    OdpowiedzUsuń