czwartek, 13 września 2012

Coraz bliżej jesień!

Hej kochani ;*  Dziś ma dla Was kolejny prościutki strój dnia ;) Dopiero co przyszłam do domku i postanowiłam zrobić jakieś zdjęcia , jestem zmęczona całym dniem więc nie zwracajcie uwagi na moja twarz xD , no cóż w końcu 8 godzin w szkole i 3 teorii na prawko robią swoje ;-) W najbliższym czasie możecie oczekiwać nowości z sh, bo ostatnio byłam na malusich zakupach i jak przybędzie coś jeszcze to na pewno Wam pokażę;-) A teraz koniec tego dobrego lecę do nauki, bo o 24;00 na polsacie mój ukochany film '' Tajemnica Brokeback Mountain ' , oglądałam to już chyba z dziesięć razy , ale tym razem też nie odpuszczę, no cóż najwyżej jutro rano nie będę kontaktowała ;) Całuski ;*


bluzka - peppco / marynark - river island % / spodnie - h&m / torba - zara / buty - primark
biżuteria - h&m,lilou,casio.

Aleks.

16 komentarzy:

  1. Świetny outfit :) Przekrój przez wszystkie jesienne trendy ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw:) zapraszam na moją wyprzedaż http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=11461116

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna marynarka, też musze coś sobie sprawić w burgndach na te jesień:)

    Obserwuję:)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. marynarka i torba <3
    świetna całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska torba, szukam takiej od jakiegos czadu ale jasnej, w bezach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta torba śni nam się po nocach;p;p I jaka pojemna!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna stylizacja, torebka jest cuudna! ♥


    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń