wtorek, 4 września 2012

Czerń? Zawsze spoko ;-)

Hej kochani, dziś kolejny strój dnia! A ja obawiałam się że będę musiała się ograniczyć do notek 1-2 w tygodniu ;) Na szczęście nauki praktycznie jeszcze nie ma więc korzystam z ostatnich podrygów wolności ;) I tak...dzisiejszy strój wymyśliłam w przeciągu jakichś 3 minut, standardowo wstałam za późno i jak zawsze ten sam dylemat przy szafie, więc wyciągnęłam szybko klasyczne czarne rurki i na początku zdecydowałam się na inną bluzkę, ale niestety była pognieciona ... i druga w w ręce wpadła mi ta o to czarna najprostsza na świecie koszula. Postawiłam też głównie na złotą biżuterię, chociaż znalazły się te srebrne akcenty, do tego wygodne buty i pojemna torba i już byłam gotowa do wyjścia ;-)


koszula - ny / spodnie - m&s % / buty - primark / torba - z szafy mamy / pasek - f&f /
 naszyjnik - kappahl % / biżuteria - casio,lilou,sh


Aleks.

13 komentarzy:

  1. uwielbiam połaczenie brązu i czerni, świetny outfit.

    zapraszam na www.modacafe.pl - złośliwa strona mody

    OdpowiedzUsuń
  2. KOSZULA I DODATKI SUPER;)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podoba mi się naszyjnik! :)
    Kiedyś zdecydowanie większość moich ciuchów była czarna, teraz nie pamiętam kiedy były dni "all in black" - chyba zatęskniłam za tym ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie, klasycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba, uwielbiam czerń :)

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się jakoś do niej przekonuję powoli :) fajny zestaw, lubię monochromy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz.
    Masz piękny zegarek!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka i kita od razu mi się spodobały ;d
    cały zestaw na duży plus, lubię takie połączenia czerni z brązem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna torba i naszyjnik :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń