środa, 26 września 2012

Czerwona koszula!

Hejka Kochani ;* Jak tam męczący tydzień? Ja na szczęście jeszcze tylko jutro do 20 muszę się przemęczyć i już mam weekend :D Ale dziś mam dla Was strój dnia, bardzo prosty, idealny do szkoły. W takich czuję się najwygodniej i najlepiej i jak zauważyłam ostatnimi czasy są to moje ulubione połączenia, czyli jakaś dłuższa koszula, leginsy i na to marynarka, precjoza :D Koszula jest jednym z moich nowszym łupów z sh, ale planuję ją leciutko przerobić, mianowicie postanowiłam że zmienię guziki, może na jakieś złote bo te białe nie do końca mnie przekonują, ale to z czasem , jak znajdę wolną chwilę


koszula - sh  / marynark - h&m  / buty - zara  / torebka - sh  / naszyjnik - sh 
biżuteria - lilou,casio,h&m

Aleks.

8 komentarzy:

  1. Fajny masz koczek, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękna ta koszula, zazdroszczę ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam połączenie czerwonego i czarnego

    OdpowiedzUsuń
  4. o fajnie! Ja już dwie czerwone dorwałam w sh ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula - rewelacja! Wszystko świetnie dobrałaś :)Pozdraiwam i w wolnej chwili zapraszam do mnie www.odysejamodowa.blogspot.com
    K.

    OdpowiedzUsuń