poniedziałek, 3 września 2012

Hej ho , hej ho , do szkoły by się szło!

Hej Kochani! ;* Dziś mam dla Was w końcu jakiś strój, hmm no w zasadzie to nie jest tam jakiś strój, bo tak akurat byłam na rozpoczęciu roku, prosto,a zarazem klasycznie i elegancko. Postawiłam na połączenie bieli z czernią, zawsze fajnie to wygląda. Do tego płaskie klasyczne baleriny, w zasadzie to zastanawiałam się nawet nad obcasami, ale jak weszłam do szkoły i zobaczyłam te 'odwalone' pierwszoklasistki, które już na początku ściągały szpile bo je nóżki bolały to stwierdziłam że podjęłam dobrą decyzję ;-) Jak tam plany? Ja jestem jakoś sceptycznie do niego nastawiona, chociaż nie wygląda najgorzej, z czasem zobaczymy ;) A wy studenci cieszcie się jeszcze z ostatniego miesiąca laby ;) Wiem,wiem że nie lubicie zdjęć w lustrze,ale na prawdę nie dość że nie miał mi kto zrobić, to takie o 'nieprofesjonalne' robi się o wiele wiele szybciej i coś czuję że raz na jakiś czas takie zaczną się tutaj pojawiać, mam nadzieję że Wam to nie będzie przeszkadzało ;)


bluzka - tk maxxx / spodnie - m&s / buty - zara / torba - new look / biżuteria - casio,lilou,h&m


Aleks.

15 komentarzy:

  1. Świetna bluzka, uwielbiam takie kołnierzyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. elegancko, ale z luzem w granicach rozsądku. ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny kołnierzyk, torebka i widzę świetny pokoik w tle :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądałaś ;) ty dawaj tutaj szybciutko room tour,bo widzę cuda z tyłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę śliczny pokoik w tle :)
    Bardzo podoba mi się twój styl, niby jest prosto, ale jednak nie jest - masło maślane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluzka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna torba :) fajnie bylas ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale rewelacyjna koszulka! świetny kołnierz!

    OdpowiedzUsuń