poniedziałek, 24 września 2012

Srebrny sweter!

Hej Kochani ;* Dziś przychodzę do Was ze strojem dnia, prościutki i wygodny. Debiut nowego swetra który Wam wczoraj pokazywałam, i mogę powiedzieć że się polubiliśmy  i na pewno często będzie tutaj gościł ;-) Do tego czarna reszta, czyli spodnie buty i torba, miałam jeszcze na to zwykłą ramoneskę, ale zapomniałam o niej jak robiłam zdjęci ;< No ale cóż, przepraszam też za jakoś, bo po prostu wali na kolana, ale tak to już jest gdy zdjęcia robi się o 18 , a na dworze jest ponuro -_- grr. dobra nie marudzę już idę po ciepły kocyk z się pyszną herbatką i poczytać książkę.


sweter - peppco / spodnie - m&s % / buty - zara % / torba - @ / biżuteria - lilou,casio,h&m,sh.

Całuski, Aleks.

17 komentarzy:

  1. mierzyłam ten sweterek, ale na mnie nie leżał dobrze, niezależnie od rozmiaru był po prostu za kusy.
    Ale na Tobie prezentuje się bardzo fajnie.
    no i torba piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne !

    gorąco polecam cudowne marynarki idealne do jesiennych stylizacji, naprawde warto zajrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweter jest rewelacyjny!
    cudo!!!!

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. sweter jest genialny ;o
    dawno kupiony? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa! zakochałam się w tym swetrze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. SWETEREK BARDZO ŁADNY :) JUŻ ZESZŁĄ JESIENIĄ BYŁA MODNA SREBRNA NITKA NA SWETERKACH :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek uroczy :) musze się w kilka zaopatrzeć..

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!:) A na fotce po lewej masz taaaaką uroczą minkę hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweter jest boski, nie wiem co to za sklep Pepco :( Ale niecałe 40 zł za takie cudo to marzenie! <3

    OdpowiedzUsuń