środa, 24 października 2012

Bezpłatne próbki z Johnson's Baby.

Jakiś czas temu na jednym z blogów znalazłam informacje że można zamówić 4 próbki z Johnson's Baby. Ja osobiści jakieś dwa-trzy tygodnie temu wypełniłam formularz i na śmierć zapomniałam, dopiero dziś rano przypomniał mi o nich kurier. Prawdę mówiąc nie miałam pojęcia co to za przesyłka, dopiero gdy rozpakowałam moim oczom ukazało się niewielkie kartonowe pudełko, a w nim cztery produkty z Johnson's Baby.

 

W małym kartoniku otrzymujemy maksymalnie cztery dość pokaźne produkty ( sami wybieramy co chcemy dostać ) :
  • mleczko pielęgnujące 50ml
  • ochronny krem przeciw odparzeniom 15ml
  • krem pielęgnujący 15ml  
  • płyn do mycia ciała i włosów 3w1 50ml 
 
Kochani, jeżeli też macie ochotę na ich przetestowanie to możecie zamówić je TUTAJ.

Aleks.

18 komentarzy:

  1. ojacię! ZAMAWIAMMM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za cynk! Nie wiedzialam, ze jest taka opcja :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoje zamówiłam już jakiś czas temu i ich "przyjście" było również już później dla mnie niespodzianką, ale z całego zamieszania wśród moich kosmetyków nawet zapomniałam, gdzie one znalazły miejsce dla siebie na chwilę obecną :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ich kosmetyki kojarzą mi się tylko z jednym ... dzieciństwem, jako dziecko nie cierpiałam, gdy piana z szamponu dostawała się do moich oczu i byłam oburzona, że pieką mimo, że pani z reklamy i mama obiecywały, że to johnson's baby, więc nie ma prawa piec ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne jednak mi to się nie przyda ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. hiihi no ja to rozumiem kochana:D

    OdpowiedzUsuń
  7. no co Ty gadasz?! Już wypełniam ten formularz ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. ale to mam zaznaczyć, że jestem w ciąży czy o co kaman:D?

    OdpowiedzUsuń
  9. super! zapraszam do nas na konkurs, do wygrania wejściówki na pokaz mody! www.walkingcliches.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś dwa lawendowe produkty tej firmy i o ile płyn do kąpieli się nie sprawdził, to mleczko do ciała było super;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiło mnie to mleczko, jak przetestujesz to napisz o nim co nieco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi! Im Fran, a spanish male fashion blogger. Maybe you like my style and want to follow me

    NEW OUTFIT. A VINTAGE SWEATSHIRT!
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/11/miami-top.html

    twitter: showroomdegarde

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam :D Płyn do mycia ciała i włosów jest super :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam produkty z tej firmy. Są delikatne, a przede wszystkim naturalnie zrobione. Szampony dla dzieci działają cuda! ;)

    OdpowiedzUsuń