niedziela, 21 października 2012

Essence wildcraft!


W ubiegłym już tygodniu w naturach pojawiła się długo wyczekiwane limitka essence wildcraft. Ja na początku byłam bardzo nakręcona na wiele rzeczy,ale jak widać zdecydowałam się tylko na kilka drobiazgów, ale do rzecz...U mnie sama limitka pojawiła się dopiero jakoś pod koniec tego tygodnia, i standardowo nie było na nią jakiegoś szału, więc gdy podeszłam do stanowiska i zobaczyłam że wszystko jest prawie nietknięte byłam bardzo szczęśliwa. No ale gdy zaczęłam swatchować to zachwyt opadł, zacznijmy od rozświetlacza, który, hmm nie wiem czy to może wina sztucznego światła czy czego, ale wyglądał ja źle zmielony brokat...dosłownie. Pomadki niestety nie były w moich kolorkach, pędzel też jakoś mnie nie zachwyciły,a set do brwi od samego początku mnie nie interesował. W końcu zdecydowałam się na jeden cień, piękny kolor, na prawdę...idealny na całą powiekę. *-*, dwa pozostałe kolory też bardzo ładne,ale totalnie nie w moim guście. I na dwa lakiery, najjaśniejsze, nie wiem jak z jakością,ale dla takich kolorów warto je kupić!

 A wy na co się skusiliście?


Aleks.

15 komentarzy:

  1. fajne kosmetyki, już zaglądam na aukcje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju, prześliczny jest ten cień, na całą powiekę i kreska...cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne : )

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka STRADIVARIUS ( zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za komentarz i zapraszam do "zaobserwowania mnie";) mam w planie kupic kolejne maslo z perfecty ale slyszalam ze waniliowo pomaranczowy strasznie sztucznie pachnie. Zapupy ciekawe zwlaszcza lakiery:) ja jutro sie wybieram po cienie do brwi z tej limitowanki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj znać jak ten jasny lakier! Czy fajnie się aplikuje i ile warstw trzeba? Lubię lakiery Essence, ale nie wszystkie są tak samo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj muszę się wybrać do natury! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post! :) I'm you new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm... mogłabym się skusić na jakiś lakierek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiedziałam o nowej seri :) lakiery mik sie strasznie podobaja i chyba sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie bardzo podobają się cienie, ale nie kupiłam i nie wiem, czy się załapię;)

    OdpowiedzUsuń
  11. W mojej naturze zostaly tylko dwa lakiery z tej serii:( Zielony byl piekny. I nie bylo cieni do brwi po ktore sie wybieralam.

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki za odp.kochana;* ZAPRASZAM NA NOWY POST.:)

    P.S. Lakier nude-ideał !

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszą rzeczą jaką sprawdzam w Naturze, to co nowego u Essence:) widzę, że muszę nadrobić zaległości!:)

    OdpowiedzUsuń