sobota, 20 października 2012

Klasyka gatunku! :-)

Klasyka gatunku...czyli połączenie bieli z czernią, czyli coś co nigdy się nie znudzi....Kochani, a jak tam mija słoneczny weekend? ;-) Nie wiem jak u Was , ale u mnie jest piękna pogoda, która sprawia wrażenie jak by zaraz miało być lato, a nie smętna i ponura jesień... no ale nic, cieszmy się jeszcze słoneczkiem, które umożliwia nam chodzenie po dworze w samej marynarce ;) No i oczywiście debiut nowej torby, która sprawdza się idealnie! I oby było tak dalej ;)
 



bluzka - tkmaxxx / marynarka - reserved % / spodnie - m&s % / buty - zara / torba - zara


Aleks.

17 komentarzy:

  1. U Nas w Szczecinie cieplutko, a ja leżę chora w łóżku (
    Śliczny zestaw!
    Jeśli chcesz wygrać dowolne buty to zapraszam ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaki śliczny make-up widać na pierwszym foto !

    OdpowiedzUsuń
  3. klasyka zawsze najlepsza ! :) świetnie się prezentujesz :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny zestaw :-) A torba jeszcze wieksza, niz sie spodziewalam - super!! :-)

    Zazdroszcze pieknej pogody, tu w Paryzu od tygodnia tylko deszcz ;-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja uroda jest perfekcyjna <3 jesteś piękna!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie! <3

    u mnie do wygrania bransoletka z kryształkami Swarovskiego, zapraszam : http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne brwi, piękny make up!:) Mogę wiedzieć czy utrzymuje Ci się on przez cały dzień.;) Bo ja lecę na zajęcia, a gdy wracam to po makijażu ani śladu ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny blog, bardzo się cieszę, że cię odkryłam. Obserwuję:) Bluzka z kołnierzykiem jest naprawdę przepiękna. Biała marynarka to jeden z moich najulubieńszych ciuchów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. klasycznie i elegancko podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń