wtorek, 9 października 2012

Lakierowe propozycje na JESIEŃ 2012.

Hej kochani ;* Nie za bardzo cieszy mnie perspektywa pisania tej notki, bo chcąc nie chcąc co raz częściej będziemy wspominali o jesieni...ehh. no dobra dobra, dziś mam dla Was lakierowe propozycje na jesień według mnie ;) Trochę się tego nazbierało, ale ja uwielbiam mieć pomalowane pazurki i nawet ta nieznośna pora roku mnie przed tym nie powstrzymuje. 


I jak? Macie jakieś swoje ulubione kolorki? Może jacyś lakierowi faworyci? Piszcie z chęcią poczytam ;)

SPRZEDAJĘ!

Aleks.

11 komentarzy:

  1. oprócz zielonego chyba wszytskie kolory tu zamieściłas :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wow dużo tego masz :P :D
    swietne kolory na jesien :D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bransoletka :
    http://fashion-style-viola.blogspot.com/2012/10/konkurs-z-bettybizuteria.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten Essence "where is the party?" wyglada oblednie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie propozycje kolorystyczne niemalże identyczne ;) Jednak czasami na poprawę humoru maznę sobie pazurki na żółto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brązowe, szare i błyskotki z chęcią bym ci ukradła :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. DZIEKUJE PIEKNIE MOJEJ ULUBIONEJ ZAKUPOHOLICZCE :D:D:D:*

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne kolory, choc w mojej pracy lakieru nosic nie moge, itak jak wolne mam chodze w pomalowanych paznokciach :)

    obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam parę pokazanych tutaj lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja póki co jestem na etapie próbowania odżywki z eveline. :) Jak Tobie sprawdza się ta 8w1? Ja słyszałam o niej ostatnio wiele złego, a mianowicie, ze zawiera jakieś toksycne związki i jedna dziewczyna miała po nich straszne pazurki oO

    Moim must have jest lakier w kolorze brzoskwini i jestem na dobrej drodze aby go kupić!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. odżywki do paznokci z Eveline są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń