poniedziałek, 1 października 2012

Mini haul z nowo otwartej natury!

Hej kochani ;* Dziś mam dla Was malutki haul, czyli zakupy jakich dokonałam wczoraj podczas otwarcia nowej natury u mnie w mieście. Za te trzy rzeczy zapłaciłam coś ok 8-9 zł, bo były niezłe promocje, więc naprawdę bardzo malusio ;) Ale to nic, nawet nie macie pojęcia jaką radość sprawiła mi szafa Catrice! Pierwsza szafa z tymi kosmetykami w moim mieście, już upatrzyłam sobie kilka ciekawych rzeczy które pewnie z czasem zakupię ;) Polecacie coś od siebie? Dobra,dobra wracając do zakupów, płatki kosmetyczne kosztowały 0,99zł, tusz do rzęs 2,99, a serum 4,99, więc ceny są na prawdę korzystne, warto wypróbować nowe produkty , jeżeli możemy je zdobyć w tak niskich sumach :)


SPRZEDAJĘ!

Aleks.

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam balsamy, serum, peelingi - wszystko z tej firmy zresztą jest genialne i warte uwagi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki pielęgnacyjne z pefercty, tusz miałam kiedyś i był całkiem fajny , jego wielkim plusem jest szczoteczka silikonowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaki taniutki ten tusz :) Ja bardzo lubię cienie z my secret.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuu nie wiedziałam że te rzeczy mogą być aż takie tanie. U mnie nie ma nawet w dniu otwarcia takich szałowych cen. Udało Ci się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tusz za 3 zł? Też brałabym bez wahania! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER! Normalna cena tej perfecty to koszt ok 10-12 zł wiec naprawde sie oplacalo!:)

    OdpowiedzUsuń