niedziela, 7 października 2012

Na ratunek stopom!

Wiem wiem, może wydawać się to trochę dziwne, że zbliża się jesień a ja tu biorę się za pielęgnację stóp, no ale moim zdaniem każda kobieta powinna mieć ładne zadbane stopy, bez względu na porę roku. Dlatego też dziś pokażę Wam moją 'aktualną kurację' , w roli głównej kremy z Bebeauty, czyli z popularnej biedronkowskiej firmy!


 Na pierwszy ogień idzie peeling do stóp , w zasadzie to zazwyczaj staram się używać wszystkich trzech preparatów naraz , no ale wiecie jak to czasami bywa, nie zawsze jest na to czas. No ale wracając do peelingu,bardzo go polubiłam. Ma bardzo fajną konsystencję, jak widzicie jest to taki jakby krem z mnóstwem małych niebieskich drobinek. Nie jest to nie wiadomo jaka tara, ale stópki są po nim naprawdę milutkie i gładziutkie! Złuszcza naskórek, tak ja obiecuje producent co jest na prawdę wielkim plusem! Zapach jest praktycznie wcale nie odczuwany. Na prawdę polecam ten produkt!


Kolejną rzeczą jest żel do stóp, który ma za zadanie odświeżyć nam stopy, żeby pięknie pachniały! ;) Co tu można by rzec o takim produkcie? Wiadomo nie zagwarantuje on nam nie wiadomo jakiego odświeżenia, ale takie przyjemne odświeżenie po kąpieli stóp jest bardzo komfortowe. Zapach ma nieziemski, na prawdę nie wiem do czego go porównać, ale jest na prawdę piękny!


I na końce przedstawiam Wam balsam do stóp, pięknie pachnie, taka prawdziwa cytrynka z szałwią, mi osobiście ten zapach bardzo kojarzy się z latem! ehhh.... Tego produktu używam chyba najczęściej bo praktycznie co wieczór, bardzo fajna konsystencja, szybko wsiąka i nie pozostawia nic tłustego, nogi są po tym są bardzo gładkie! ;)


Znalazłam chyba tylko jeden minus tych cudeniek, to że każde opakowanie ma tylko 75ml, z rozkoszą zakupiła bym jedno większe , które starczyło by na bardzo długo, no ale niestety przy najbliższej wizycie z biedronce na pewno kupię je ponownie! A i zapomniałam wspomnieć o największym plusie jakim jest cena, każdy produkt kosztuje...uwaga... tylko i wyłącznie 2,69!
Kochani jeżeli jeszcze nie miałyście z nimi styczności to na prawdę polecam wypróbować!


Aleks.

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam te kremy z biedronki! A peeling szczególnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. UWIElBIAM wszystkie produkty BeBeauty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię peelingi :D


    Bezdomka czasem się przydaję xD

    OdpowiedzUsuń
  4. chetnie wyprobuje, nie tylko mi sie przyda ;) Buziaki, zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie muszę wypróbować :)
    pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń