piątek, 19 października 2012

Nowa miłość ♥

Hej Kochani, cały tydzień się nie odzywałam! Ale na prawdę nie miałam czasu, mam taki nawał pracy i obowiązków że się nie wyrabiam ;< Przed tym jakże ciężkim tygodniem, a dokładniej w zeszłą niedzielę wybrałam się na zakupy, dziś pokażę Wam jedną z rzeczy jaką planowałam kupić już niedzielę, ale niestety nie było tej torby co chciałam, były tylko karmelowe, a ja chorowałam na czarną!Pani kazała mi przyjść w czwartek, i oczywiście poleciałam jak szalona i o to jest, moja nowa cudowna torba! Bardzo mi się podobna, i na prawdę nie interesuje mnie to że dużo osób w takiej chodzi, bo u mnie w mieście nie widziałam jeszcze nikogo z tą torbą ;) Cena to 219 zł.


Na pewno będzie częstym gościem na blogu ;) Jak Wam się podoba? :)


Aleks.

12 komentarzy:

  1. Przecież wiem, że mi ją kiedyś pożyczysz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDO!:* Ja chciałabym taką w kolorze nude, ale nigdzie nie mogę znaleźć !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetna!
    Poluję na taką lub w tej samej wersji, lecz w kolorze burgundowym.
    Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna torba, na pewno niesamowicie pojemna, przydałaby mi się taka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. torba jest perfekcyjna:D:D:D ja sama o niej marzę i to bardzo :) ja jednak chcę mieć karmelową :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiekna i jaka bedzie pojemna :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna.
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń