sobota, 13 października 2012

NUDE na ustach wcale nie musi oznaczać nudy!

Hej Kochani! Dziś mam dla Was bardzo przyjemny post,przynajmniej jak dla mnie i chyba jak dla każdej miłośniczki szminek nude. Dziś pokażę Wam moją kolekcję takich pomadek, każda jest podobna, ale tak na prawdę są zupełnie inne! Na co dzień właśnie głównie takich pomadek używam, są bardzo naturalne, ale nie wyglądają na ustach sztucznie. Pasują zarówno do makijażu codziennego, bardzo naturalnego, jak i mocniejszych z pazurem ;-) Moja kolekcja jest jak na razie nie wielka, ale w najbliższym czasie chyba nie planuję nic dokupywać, w każdym razie jeszcze nic nie upatrzyłam co zawojowało by moim serduchem ;)




Moja Top 3? Chyba Catrice , Inglot i Celia. A wy? Macie jakieś typy? Lubicie pomadki tego typu? ;)

17 komentarzy:

  1. fajniutki post ;)
    zapraszam do obserwowania mojego bloga, na pewno się odwdzięczę :)
    http://amadellaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam pomadki celii, catrice i rimmela :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O to jest nie wielka kolekcja? Ja bym tego do końca świata nie wymalowała sama :P Ja mam jedną nude z inglota i tak używam, że chyba już jest przeterminowana, nie podobam się sobie w takich ustach.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie maja sliczne kolory! Ubolewam strasznie, ze mnie nude w ogole nie pasuje :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. takie kolory są chyba najbardziej odpowiednie jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w całości oddaję się pomadkom Rimmela! Chociaż ostatnio kusi mnie też firma Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam najbardziej szminki Inglot

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają calkiem fajne, ale ja czasme lubie zaszalec z mocnymi odcieniami :D

    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szminki nude są rewelacyjne:) Rimmel i Revlon wyglądają cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczne odcienie:)
    http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne szminki
    Przy okazji chciałam cie zaprosic na mojego bloga, dopiero co zaczynam, komentarz mile widziany:) http://monic-dzej.blogspot.co.uk/ Pozdrawiam Monika^.^

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne nudziaki, ja ostatnio kupiłam z Kobo może nie typowy nude, ale na moich ustach jak najbardziej wygląda łagodnie :) Szukam tych pomadek z Celii i nigdzie nie mogę znaleźć stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń