piątek, 5 października 2012

Rossmanowski haul!

Hej Kochani! Dziś po raz kolejny mam dla Was haul, wiem że wy bardzo lubicie je oglądać, a ja bardzo lubię je ' robić' wię wszystko jest w jak najlepszym porządku ;) Dobra ale mniejsza o to, jak wiecie, aktualnie w rossmanie jest wiele bardzo ciekawych promocji, z których i jak postanowiłam skorzystać. Po pierwsze w końcu skusiłam się na słynne kosmetyki do włosów z firmy alterra, kupiłam szampon,odżywkę i maskę , granat z aloesem, zobaczymy czy na prawdę to takie 'cuda' jak się mówi ;) Po raz kolejny postanowiłam też dać szansę żelom pod prysznic z issany. Kiedyś tam kupiłam jeden, nie pamiętam dokładnie jaki zapach,ale chyba to była jakaś limitka,ale mniejsza z tym, i bardzo mnie uczulił! Niesamowicie się zraziłam i od tamtego czasu jakoś nie mogłam się zebrać żeby po raz kolejny spróbować, aż teraz gdy możemy je kupić jeszcze taniej niż zazwyczaj postanowiłam że wypróbuję jakiś. Kolejna rzecz również jest z issany, żel do golenia, nigdy jej jeszcze nie miałam,ale postanowiłam wypróbować. Masło do ciała od dawna mnie kusiło, a cena tylko utwierdziła mnie w tym że muszę wypróbować. I na końcu zgarnęłam mój ulubiony zmywacz! Teraz wielkie opakowanie możecie znaleźć za 4,99 ;)


No to tak prezentują się moje skromne zakupy z rossmana, macie coś z tych rzeczy? Jakieś szczególne odczucia ? :)


Aleks.


16 komentarzy:

  1. Bede z niecierpliwoscia czekac na recenzje kosmetykow Alterry za jakis czas, bo bardzo mnie ciekawia, tez o nich duzo slyszalam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam rossmannowskie promocje! ja miałam granat ale mnie nie zachwycił, wolę np szampon morelowa i pszenica a z odżywek isanę z olejkiem z babassu. Pod prysznic uwielbiam Isanę o zapachu marakuji taką fioletową. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo tani zmywacz! kosmetyki alterry uzywam i lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten szampon i jeden z żeli pod prysznic z isany :) Są całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam maskę. Włosy są po niej miękkie i sypkie. Najfajniejsze jest jednak to, że za niską cenę, dostajemy naturalny kosmetyk z całkiem niezłym składem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkty z ISANA bardzo mi odpowiadają! Nie są drogie i fajnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alterra jest dobra bo są to kosmetyki wegańskie,nie testowane na zwierzętach i nie posiadające składników z martwych zwierząt jak 90% kosmetyków w Polsce ,które są taką chemią i syfem że szkoda gadać,te 10% to inne kosmetyki naturalne i wegańskie,jest bardzo tania jak na naturalne kosmetyki,Isana to syf sztuczny,chemiczny a Alterra nie nie uczula nie podrażnia,nie wysusza skóry tak jak Isana.

    OdpowiedzUsuń
  8. akurat nie używałam żadnego;p
    wpadniesz?:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam szampony z Alterry :) mam tą maskę i w sumie nie wiem co o niej sądzić, nie jest najgorsza ale szału też nie ma ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. alterra to fajna firma, szkoda ze tak mało znana. i taka eko!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. tylko zmywacz, fajny :) A na masło bym się skusiła:p

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię zapach tego żelu pod prysznic :)
    Fajny blog, obserwuję, więc może ty też zaobserwujesz mój?
    http://annie-and-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nastawiłam się na to masło do ciała, koniecznie muszę wrzucić je do koszyka podczas kolejnego wypadu do Rossmana ;)

    OdpowiedzUsuń