wtorek, 2 października 2012

Ulubieńcy września!


1. Pędzelek do cieni z essence, kosztuje grosze, ale od kiedy go kupiłam to 'makijaż oka' wykonuję tylko nim jest na prawdę genialny, włosie nie podrażnia, a po praniu nic na nie wypada!
2. Typowy skunks z elfa, bardzo lubię ten pędzel, powiem więcej jest to jeden z moich ulubionych, idealny do różu.
3. Mój pędzel numer jeden! Nadaje się do wielu rzeczy, ja osobiście nakładam nim ; róż bronzer i rozświetlacz! Polecam każdemu kto szuka takiego pędzla!
4.Tusz do rzęs z loreala, jeden z niewielu który tak polubiłam. Używam go nieustannie od kilku miesięcy, i czuję,że jak to opakowanie mi się skończy to prawdopodobnie wrócę do niego z powrotem ;)
5. Podkład bourjois helthy mix, do tej pory najlepszy podkład jaki używałam! Z Ręką na sercu mogę polecić każdemu! Ale jak widać już jestem co raz bliżej końca na czym bardzo ubolewam, ale na pewno do niego wrócę jak nie teraz to później :)
6. Vichy dermablend, początkowo myślałam że ta cała nagonka na ten puder sprawia że jest uważany za taki niezastąpiony, po miesiącu używania muszę przyznać że zgadzam się z tym w 100%, jest o niebo lepszy od innchy pudrów transparentnych jakich do tej pory używałam ;)
7. Mac studio fix, dużo nie muszę mówić, ale spokojnie mogę go już teraz nazwać ulubieńcem roku!
8. Korektor, rimmel wake me up, bardzo fajny rozświetlający korektor który super nadaje się pod oczy.
9. Kolejny korektor i również z rimmela, match perfection, tego natomiast używam na jakieś niemiłe niespodzianki na buzi i sprawdza się w tym bardzo dobrze.
10. Róż z inglota, mój ulubiony róż, pigmentacja niesamowita, ja mam numerek 84.
11. Pomadka z maca, ukochana pomadka tego miesiąca, chyba nie używałam niczego innego oprócz niej, kolorek angel.
12. Rozświetlacz, collection 2000, bardzo dobrze Wam wszystkim znany, używam go od dłuższego czasu, i na prawdę polecam!
13. Paletka cieni z hean, a konkretniej te dwa najjaśniejsze cienie, pierwszy na całą powiekę a drugi delikatnie na załamaniu, bardzo fajnie wyglądają ;)
14. Baza pod cienie, w tym miesiącu jak nigdy notorycznie jej używałam , nie mam porównania do innych baz bo to moja pierwsza, ale dla mnie jest dobra i jak na razie bardzo fajnie mi się z nią współpracuje :)
15. Masło do ciała, początkowo byłam do niego nastawiona dość sceptycznie, ale później zakochałam się w zapachu, skóra piękna, gładka i pachnąca! mmm....
16. Szampon do włosów, ulubieniec, włosy są po nim piękne , miękkie i pachnące! ;)


Aleks

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten korektor z Rimmela, swietnie rozjasnia moje cienie pod oczami! Mam tez ta paletke i baze z Hean, obie swietne :-)

    Chetnie wyprobowalabym tez podklad Healthy Mix, duzo o nim dobrego slyszalam, ale powiedz prosze, czy nie zapycha porow? Nada sie do cery problemowej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzieki za odpowiedz Aleks! :* To chyba bede musiala sprobowac :-))) Poki co uzywam Wake Me Up Rimmela (z tej samej serii co Twoj korektor) i super sie sprawdza, ale wiadomo jak to jest, zawsze szukamy "czegos lepszego" :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kolorki :)
    obserwujemy? na pewno się odwdzięczę
    http://amadellaa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! To ja osobiscie polecam :-) Kryje duzo lepiej, niz sie spodziewalam (balam sie, ze moze byc zbyt przezroczysty), w dodatku daje sie spokojnie stopniowac (w wymagajacych tego miejscach nakladam go kilka warstw i jest to niewykrywalne dla oka) wiec mozna nim ladnie budowac krycie. I da sie go w promocji dorwac w dobrej cenie :D

    Poza tym nie sciera sie, nie walkuje i nie robi takiego niezdrowego wrazenia po kilku godzinach (zdarzalo mi sie to z mineralnym Maybelline, twarz wygladala jak wysmarowana smalcem :D).

    Ma tylko dwa minusy - buteleczka, chociaz jest szklana i z pompka, to nie widac jak produktu ubywa (nie wiem jak to mozliwe, ale jak konczylo mi sie opakowanie to scianki caly czas wygladaly jakby bylo pelne!) wiec trudno sie zorientowac ile go zostalo. No i ma drobinki rozswietlajace (czytalam na Wizazu, ze niektorym dziewczynom przeszkadzaja) - ale ja nawet przygladajac sie sobie w powiekszajacym lustrze ich nie dostrzegam ;-) za to czasem sa widoczne na zdjeciach z lampa blyskowa (robia sie takie jasne punkciki) :-)

    Ale ogolnie polecam, bo mam skore problemowa, a on jej nic a nic nie zapchal :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupilam go pierwszy raz na poczatku czerwca. Podczas upalow sprawdzal sie niezle, chociaz skora po pewnym czasie mocno blyszczala, ale przy mojej tlustej cerze to nic dziwnego. Odkad temperatury spadaja jest coraz lepszy, nie przesusza tez skory i lekko ja nawilza, wiec mysle, ze bede go stosowac rowniez zima. Ale to zalezy od skory oraz stopnia nawilzenia, ktory preferujesz.

    Ja zanim go kupilam, zaopatrzylam sie w testery na Allegro (nieuzywane; maja polowe pojemnosci butelki i nawet z przesylka wychodza tanio, ja placilam jakies 15 zlotych juz z wysylka) i mysle, ze to dobra opcja, zeby go sprobowac zanim zdecydujesz sie na cala buteleczke :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatni punkt - szampon - gdzie kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba kupię sobie ten korektor Wake me up. Podkład się niestety nie sprawdził u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. lovely post.
    great blog.wanna follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  9. korektor Rimmel jest niezastąpiony!

    OdpowiedzUsuń
  10. Vichy Dermablend puder <3
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. ile dalas za pomadkę z mac'a?:D marzy mi sie taka ! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taki szampon tylko inny zapach ... ogólnie nie widzę w nim niczego odróżniającego od innych szamponów ... poza ceną i zapachem może ;) hehe pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń