sobota, 24 listopada 2012

Jesienna paplanina + uzupełnienie zapasów.


Hej kochani ;* Wracam, w końcu wracam! Nawet nie macie pojęcia jak przez te dwa i pół tygodnia zatęskniłam za blogiem, ale zawsze coś mi przeszkadzało w dodaniu nowej notki. Na początku chyba przez tydzień nie miałam internetu, a gdy w końcu pojawił się w zeszły poniedziałek to zaczęły się próbne matury i same rozumiecie...Swoją drogą pisał ktoś z Was? I jak wrażenia? Mnie niestety matematyka chyba przerosła, reszta w zasadzie była prosta,no ale to w końcu tylko próbne więc nie ma co się za bardzo martwić, stres zacznie się dopiero w maju! Dobra koniec gadania o głupotach! Jest sobotni wieczór a ja się tutaj produkuję na temat szkoły ;) W najbliższym czasie niestety nie pojawi się żaden outfit , no chyba że bardzo bardzo się postaram, więc będziecie musieli się zadowolić haul'ami i innymi tego typu postami, pasuje? Bo doszły mnie słuchy że takie posty są nudne? Nie wiem jak wy, ale ja właśnie takie posty lubię oglądać na innych blogach, no ale różnie bywa ;) Dlatego też dziś zaczynamy, na początek mała porcja zakupów które były konieczne. Niestety mój ulubiony szampon organix powoli się kończy i gdy ostatnio byłam w rossmanie zgarnęła szybko z półki szampon z isany, kosztował chyba 3,99? Więc pomyślałam że warto wypróbować. Po kilku zastosowaniach na razie nie mam mu nic do zarzucenia. I dwa żele pod prysznic, oba z limitowanych edycji, jeden jeszcze z letniej, to już moje bodajże trzecie opakowanie, uwielbiam ten zapach, marakuj z kokosem! Cudo! I kolejny z zimowej już edycji, piękny orzeźwiający zapach!


Aleks.

17 komentarzy:

  1. Kiedyś też używałam tych żeli, może warto spróbować jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W jakiej cenie są te żele? Bo widzę, że mają fajne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłem je za ok. 3 zł na promocji, ale tak normalnie to kosztują ok 4 zł. więc warto wypróbować ;)

      Usuń
  3. Miałam kiedyś taki, miał obłędny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haaa, jaki fajny kubek na pierwszym zdjęciu! :) Ja ostatnio szukałam w Ross odżywki z Isana, ale niestety później okazało się, że ją wycofali. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy nie mialam kosmetyku z Isana, ale skoro polecacie to moze warto sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żele pod prysznic z ISANY są naprawdę super, ale te szampony mi jakoś nie podchodzą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też dzisiaj kupiłam te żele ale za 3.99, jeden - kokos, drugi - mleko i miód :) mam nadzieję, że będą super ! Jak Twoje :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mleko i miód uwielbiam! Ja bardzo lubię te żele i u mnie sprawują się super, mam nadzieję że Tobie też będą służyły ;)

      Usuń
  8. nie myślałaś nigdy nad youtube? chodzi mi o kręcenie filmików ;D bo wiesz nadawałabyś się, często robisz haule, outfity, ulubieńców itp.! pomyśl, bo to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah, kiedyś nawet o tym myślałam, ale to chyba jednak nie dla mnie, może kiedyś tam, ale na dzień dzisiejszy raczej nie ;)

      Usuń
  9. i jak tam wyniki matur ? u mnie już oddali.

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie niestety jeszcze nie, i jak Ci poszło?

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojj tak, matematyka potrafi być bardzo zajmująca;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wytypowałam cię do zabawy/nagrody liebster blog award i będzie mi szalenie miło, jeśli weźmiesz w niej udział. Szczegóły na moim blogu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł z ubranym kubkiem - sama mam taki stąd :)
    http://ubierzkubek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń