wtorek, 6 listopada 2012

Sephor'owskie okazje czyli kolejny mini haul!

No Kochani! Jak sam tytuł mówi, dziś kolejny malusi haul. Podczas mojej ostatniej wizyty w centrum handlowym nie mogłam ominąć sephory i gdy tylko weszłam moim oczom ukazało się dość pokaźne stoisko z przecenionymi kosmetykami. W zasadzie za niczym konkretnym się nie oglądałam,ale jak widać jednak kilka rzeczy wpadło do mojego koszyka. Pierwszą rzeczą jest puder matujący, był przeceniony z 55 zł na 15, natomiast kredki , ta grubsza , która może być zarówno wykorzystana jaka kredka , ale i również możne nam służyć jako cień, z 39 na 9. A ta cienka , niestety dobrze nie pamiętam czy z 29 czy z 39 , ale również na 9zł. Więc sądzę że to całkiem fajne okazje, jeżeli macie okazje zajrzyjcie do sephory, było jeszcze wiele ciekawych rzeczy które mogą Was zainteresować ;)




Aleks.

27 komentarzy:

  1. Cudne promocje! Niestety teraz ubolewam nad brakiem Sephory w okolicy, bo widzę, że na promocji można ładnie się obkupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, nie dawno widziałam u znajomej sporo kosmetykow z sephory.
    Zwykle omijałam ten sklep bo wydawal mi sie drogi;)
    pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dostajesz kieszonkowe? jak tak to co jaki czas ;) ? Bo często robisz haule ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, mam swoje pieniądze, a jak coś potrzebuję to po prostu proszę o to rodziców.

      Usuń
  4. Coś mi się wydaje że masz nadzianych rodziców, bo nie każdy może pozwalać sobie na takie zakupy, nie mówię tutaj o tym haul'u, ale ogólnie. Oczywiście nie chcę aby zabrzmiało to jakoś złośliwie, Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale to chyba nie Twoja sprawa. No ale muszę przyznać że rozbawiłeś mnie tym ' nie każdy może pozwalać sobie na takie zakupy' xD Jak bym nie wiadomo jakimi berłami tutaj świeciła ;-) Pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Jeżeli masz swoje pieniądze to musisz zarabiać, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarabiam między innymi poprzez sprzedawanie starych ciuchów na allegro ;-)

      Usuń
    2. a co kogo obchodzi skąd ma na to pieniądze?! Zazdrość ?!
      OMG ludzie mnie nie przestaną zadziwiać :D
      Ola to daj mi też trochę tej kasy ok? :*

      Usuń
  6. szkoda, ze sephore mam tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  7. też nie mam sephory :( uroki niewielkich miast

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy chociaż nie miałam okazji ich jeszcze wypróbować ;)
    Piękny blog!

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny blog :) wiele ciekawych rzeczy, informacji, opinii i oo najwazniejsze stylizacji!!! :)
    obserwuje i zapraszam www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie haulow, wiecej outfitow prosze. Te haule są naprawdę nudne, nie uważasz!!!!!!???

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę koniecznie zajrzeć do Sephory ; )
    Masz świetnego bloga ; p
    Obserwuję i zapraszam do mnie ; >

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne okazje Ci się trafiły! Zazdrościmy i czas wybrać się do Sephory... może jutro :> zapraszamy do nas www.prettyflaming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jak matury? łatwe, czy trudne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie osobiście matematyka powaliła, polski i angielski w porządku, jeszcze tylko jutro wos, historia i geografia ;) I po wszystkim ;)

      Usuń
    2. i jak tam? ile masz procent z matmy i angola ? liczyłaś?

      Usuń
    3. Z matematyki nie mam pojęcia, bo jakoś nie mogłam się doliczyć, ale nie liczę na nic nadzwyczajnego. Angielki moim zdaniem był dość prosty więc coś ok 80-90% powinno być. ;)

      Usuń
  14. dlaczego nic dawno nie dodawałaś?

    OdpowiedzUsuń