wtorek, 11 grudnia 2012

Biżuteria + paplanina.


Baardzo lubię oglądać takie zdjęcia, na których jest mnóstwo śniegu,wszytko wygląda tak pięknie i bajecznie...ale niestety gdy patrzę przez okno, a tam nieustająco pada śnieg i ja na dodatek muszę na ten mróź wychodzić, to wtedy już tak pięknie nie jest! Wręcz przeciwnie, tylko się krzywię i jak najszybciej próbuję się przemieszczać, co niestety uniemożliwia lód na ulicach...eh mogła bym tak narzekać i narzekać, ale to chyba dlatego że leżę już któryś dzień z rzędu chora w łóżku. ;< I na szczęście już czuję się co raz lepiej i jutro w końcu będę mogła wyjść z domu! Dobra nie narzekam już! brrr...

Dziś chciałam Wam też pokazać kilka nowości biżuteryjnych. Nawet nie macie pojęcia od jak dawna zbierałam się do tego aby kupić te rzeczy na allegro, ale albo czegoś akurat nie było, albo myśl że będę musiała czekać na paczkę kilka dni mnie zniechęcała, bo nie wiem jak Wy, ale ja na prawdę lubię robić zakupy przez internet, ale to czekanie mnie na prawdę czasami dobija! No ale mniejsza o to, ale właśnie teraz uświadomiłam sobie że od kiedy zrobiłam to zdjęcie, bo miało on się pojawić już tutaj jakiś czas temu, to mam jeszcze kilka nowych rzeczy. Tak wiem, wiem...nie każdy lubi jak wstawiam tylko haule, dlatego poczekam jeszcze trochę jak uzbiera się tego więcej i wtedy Wam pokażę ;) No i wracając do tej biżu to na prawdę ją Wam polecam żadna z tych rzeczy nie kosztowała więcej niż 10 zł, a są one na prawdę fajne, więc jeżeli tak ja ja od dłuższego czasu zastanawiacie się nad ich zakupem to nie ma na co czekać , tylko trzeba od razu zamawiać! 

I mam jeszcze do Was dwa ważne pytania;
Pierwsze to,jakie notki chcecie zobaczyć u mnie na blogu? Oczywiście oprócz outfitów bo wiem że na nie najbardziej czekacie ,ale zobaczycie że ja się w końcu ogarnę i coś się tutaj znajdzie. ;)
I chciałam się Was również spytać gdzie dostanę jakiś fajny złoty zegarek w stylu boyfriend, na pewno doskonale wiecie o jaki mi chodzi, i od razu uprzedzam że nie chodzi mi tu o odpowiedzi typu Michael Kors, bo niestety aktualnie nie mogę sobie na taki wydatek pozwolić, a najlepiej by było gdyby kosztował max 150 zł, na dniach zamierzam zrobić wycieczkę po wszystkich jubilerach u mnie w mieście więc może coś znajdę, ale na wypadek gdyby nic ciekawego nie wpadło mi w oko to podawajcie jakieś strony lub sklepy ;) 

Aleks.



14 komentarzy:

  1. genialna biżu :)

    zapraszam na konkurs na moim blogu, do wygrania śliczna koronkowa bluzka (baskinka) w dowolnym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. witam, co do zegarka nie pomogę ale powiem że na stronce widziałabym polskich projektantów ogólnie dodatki złoteee super :)jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
  3. ja polecam Ci stronkę www.katherine.pl :) ja np. kupiłam na niej ten łańcuszek z trójkątem co Ty masz :) Tanie, a fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna bronsoletka ta stozkowa;)
    Chcialabym zebys pisala wiecej o pielegnacji. Ogolnie kosmetyki;) I oczywiscie stronje dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam cały czas na room tour, albo chociaż troszkę zdjęć jak ustroisz go , no i oczywiście po świętach czekam na zdjęcia prezentów i ootd :D

    OdpowiedzUsuń
  6. szalona, wyrazista biżuteria! słusznie, że zakupiona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna biżuteria. Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń