niedziela, 30 grudnia 2012

Czerń i złoto!

Hej Kochani :* Dziś przychodzę do Was z nieplanowanym strojem dnia, bardzo spontaniczny, i wygodny. Głównie chodziło mi o to aby pokazać Wam moją nową kurtkę którą kupiłam jakieś dwa tygodnie temu. Jest z h&;m i jej pierwotna cena to 229zł, a że była zniżka -50% i na dodatek dałam jeszcze dwie karty te z glamour to ostatecznie wyniosła mnie ona 74,5zł , niezła zniżanie nie sądzicie? ;> Ogólnie kurtka bardzo mi się podoba , jest właśnie taka jakiej szukałam od dawna! Prosta bez żadnych zbędnych dupereli i na dodatek te złote akcenty <3 br="br">




 
kurtka - h&m % / spodnie - m&s % / torba - zara / buty - topshop /  komin -h&m /
naszyjnik - sh / bransoletka - @ / zegarek - prezent

SPRZEDAJĘ!

Aleks.

17 komentarzy:

  1. uwielbiam czarne zestawy :)
    świetna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosto, ale bardzo mi się podoba, śliczna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie jest świetna! A zniżka powala na kolana:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerń i złoto- lubię! Cena, faktycznie, bardzo dobra :D

    Pozdrawiam i zapraszam,
    streetofjellies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. czerń i złoto to zawsze dobre połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. urzekła mnie bransoletka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz przecudnie:) Ten zestaw idealnie do ciebie pasuje:) Świetnie to wszystko ze sobą zestawiłaś:)
    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam na naszego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurtka super i w pięknej cenie, najbardziej podobają mi się tu jednak dodatki :)
    baw się dziś cudownie xxx

    OdpowiedzUsuń
  9. złoto i czerń - uwielbiam! cudowna kurteczka ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Great watch!
    You definitely don't want to miss this post :D New Year Resolutions

    Love
    Chic Factor Team

    OdpowiedzUsuń
  11. popraw nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  12. ej! dodaj outfit z sylwka ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. płaszcz mi się podoba.
    super allblack zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zegarek, właśnie czegoś takiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń