sobota, 29 grudnia 2012

Moja słabość,czyli nowe Torebki!

Witajcie Kochani :* Jak tam mija Wam wolne? Błogie lenistwo jak u mnie ;> ? W każdym razie, dziś chciałam Wam pokazać moje dwie zdobyczne torebkowe z wyprzedaży, pierwszą z nich jest kopertówka ze stradivariusa. Początkowa cena to 99zł , ja za nią zapłaciłam 59zł ,więc na prawdę nie dużo. Kupiłam ją głównie z myślą o studniówce, dlatego wybierałam taką bardziej uniwersalną , która można będzie później spokojnie nosić i za którą nie będę musiała dużo płacić. Wizualnie bardzo mi się podoba, na pewno już nie długo pokażę Wam ją w zestawie studniówkowym jak nie sylwestrowym ;) Druga natomiast pochodzi z zary, był to spontaniczny zakup, ale torebka mnie bardzo zauroczyła ! Pierwotna cena to 169zł ja natomiast zapłaciłam za nią 99zł. I na pewno już niedługo również pokażę Wam ją w zestawie ;)


 A Wy co już w tym roku upolowaliście ;) ?

Aleks.

19 komentarzy:

  1. Ta z zary jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. też zastanawiałam się nad tą z zary :)
    obie bardzo fajne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta z zary super. Ja już upolowalam nawet za dużo ;) (zapraszam na post).

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie piękne! <3

    Pozdrawiam i zapraszam,
    http://streetofjellies.blogspot.com/

    +obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię tego Twojego bloga no!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne :)

    Agnieszka

    http://ileftmyheartinsfblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne torebki! <3

    organizuję konkurs, w którym do wygrania dowolna bransoletka Libellule, zachęcam do wzięcia udziału! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale one są piękne ;o
    ja jeszcze nie poszłam szaleć na wyprzedażach, ale dziś nie mogłam się oprzeć futrzanym rękawiczkom ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. tą po lewej to mogłabym sobie kupić ;) o ile byłaby w rozsądnej cenie, a znając Zarę to niestety mój budżet kwartalny by na nią nie starczył ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są :)
    sama bym je chciała <3

    OdpowiedzUsuń
  11. oj, obie są cudowne!:)) udane zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  12. jak pewnie zauważyłaś ze zdjęć ja również ze Słupska :) torebki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebki sa rowniez moja slaboscia :) ta z zary jest rewelacyjna i to za taka cene! Suoer:)

    OdpowiedzUsuń
  14. czarna piękna! teraz w ogóle są TAKIE promocje, a ja akurat jestem spłukana! :(
    i masz bardzo ładne tło, taka przyjemna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba każda z nas kocha torebki! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja kupiłam na razie tylko sweterek w h&m'ie, ale wybieram sie do galerii w poniedziałek i chce popatrzeć, co tam jest ciekawego, a poszukuję jakiejś fajnej koszuli ;D

    true, spontany najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne eleganckie torebki!

    OdpowiedzUsuń