czwartek, 27 grudnia 2012

Pierwsze wyprzedażowe łupy.

Chyba nie muszę nikomu przypominać tego że w wielu sieciówkach tj; zara,stradi,p&b itp. dziś zaczęły się wyprzedaże! Stada ludzi wpadających o 9:00 do sklepów i wyrywające sobie wszystko z rąk. hahaha , chore nie sądzicie? Ja nie ukrywam że też sama wybrała się na zakupy,ale bardziej w celach studniówkowych, aniżeli wyprzedażowych. W zarze standardowo stada ludzi, kilkunastu metrowe kolejki do kas i przymierzalni, a ceny obniżone o 20-40zł, więc uważam że jeszcze warto troszkę poczekać ;) Ot co! Ja znalazłam o wiele bardziej ciekawszą promocję! Mianowicie w sephorze, jest aktualnie zniżka , -30% na wszystkie kosmetyki do makijażu i trwa ona bodajże do 31grudnia. I ja skusiłam się w końcu na popularny bronzer benefita , hoola. Regularna cena w sephorze to 149zł, ja po zniżce zapłaciłam 101,50zł, więc wydaje mi się że to dość fajna promocja ;)




Macie? Co myślicie? Możecie mi polecić jakiś fajny pędzel do niego? Bo w sumie nie wiem z czym lepiej by mu się współpracowało ;) 

U mnie również szalony okres wyprzedaży, więc zapraszam KLIK!
Jeżeli jesteście czymś zainteresowani, piszcie, przypominam że jestem otwarta na negocjacje ;)

Aleks.

9 komentarzy:

  1. pokaż jutro Ola prezenty!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna, oby był wart swej ceny!:) Mi kilka rzeczy wpadło w rąsie... ale też czekam na większe zniżki. Słyszałam tylko, że w zarze ma być 30% i już więcej nie...więc jak to jest?:>

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę sie doczekać aż wybiorę się na wyprzedaże :) niestety co do pędzla nie potrafie Ci doradzić :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda fajnie, pędzelek do modelowania twarzy najlepszy, ja mam z inglota i dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama zawsze chciałam wypróbować ten bronzer!

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiem do czego służy bronzer;p Ale dla mnie nawet cena po obniżce jest fatalna, chociaż jak ktoś lubi kosmetyki, to 50 złotych upustu to dużo;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie kupic cos na wyprzedaży ale tego chamstwa i wyrywania sobie z rak rzeczy nie znosze w wyprzedażach -.- wiec w tym roku nigdzie nie poszłam :)

    OdpowiedzUsuń