piątek, 28 grudnia 2012

PREZENTY, czyli to co lubimy najbardziej ;)

W końcu się zmobilizowałam i zrobiłam post przez wielu wyczekiwany, czyli prezenty które dostałam pod choinkę. Od razu podkreślam że na pewno nie jest to post w stylu, 'pochwalę się tym co dostałam' jeżeli ktoś tak uważa to niestety jest w błędzie. Po prostu uważam że to fajna sprawa podzielić się z Wami tym co dostałam do Mikołaja , ja osobiście sama z chęcią oglądam posty tego typu na innych blogach ;) No ale mniejsza o to. Nie wiem jak wy, ale ja w tym roku jestem bardzo zadowolona! Powiem szczerze że nie miałam jakichś szczególnych życzeń, wiele rzeczy było dla mnie na prawdę wielką niespodzianką ;)





A Wy co znaleźliście pod choinką? ;)

Aleks.

26 komentarzy:

  1. Niesamowicie zazdroszczę Ci rozświetlacza The Balm oraz paletki Naked :) To dwa produkty, nad którymi poważnie się zastanawiam :) Co ja znalazłam pod choinką możesz zobaczyć u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurde :) Jakie cudowności! Zazdroszczę telefonu... :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog, zapraszam do
    mnie na bloga i do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ile ml mają perfumki? mam 100ml i są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. a co to za ciasteczko :) ?

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne prezenty. :)
    ja tylko tak ciut ciut zazdroszczę palety od Urban Decay. Mają świetne i trwałe cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przejmuj sie ludzie są różni ale co nas obchodzi co sobie pomyśli jakaś mega zakompleksiona osoba - taka prawda, cisnąć chwaleniem potrafią tylko kompleksiaki i tyle, boli ich to :) ja miałam prezentowo w sumie skromne święta ale było tyle miłości że ja to wiesz jestem zadowolona po szyję ;D masz też złotą genevę jak ja, ha!;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tę paletę "Naked" choruję już od dawna :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nice stuffs

    http://ollyvialaura.blogspot.com/2012/12/i-dont-want-to-miss-thing.html

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie prezenty!
    ja nie znalazłam nic ale wczoraj mama zabrała mnie na zakupy - taki świąteczny prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jejku ile cudeniek :) Przepiękny złoty zegarek <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że Mikołaj się postarał:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ALE CUDOWNE RZECZY! ZRÓB OSOBNY POST O PALETCE! PROSZĘ!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo kurcze! Ile prezentów!! Telefon też?? Zgarnełabym chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe skąd ten "mikołaj" wiedział, że chcesz paletę i rozświetlacz? :P :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Z HEAD'a talk/ Grasz w tenisa lub coś ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O W O W :D Aż musiałam przeliterować ;P Widać, że byłaś baaardzo grzeczna - takie świetne prezenty! :)) I Naked! :)

    OdpowiedzUsuń