sobota, 1 grudnia 2012

Rosmanowskie sidła!

Hej kochani! Jak zapewne się domyślacie już po tytule dziś przedstawię Wam moje na prawdę bardzo skromne zakupy. Jak już każdy wie w ostatnim tygodniu w rossmanie było -40% na całą kolorówkę, początkowy szał tą wiadomością starałam stłumić się rozsądkiem. I tak właśnie się stało, zaopatrzyłam się tylko i wyłącznie w rzeczy które albo już mi się kończą, albo właśnie się skończyły. Pierwszą z nich jest nowy podkład marki Maxfactor, Facefinity All Day Flawless 3w1, na razie użyłam go dopiero kilka razy i nie chcę zapeszać , ale jestem zachwycona! Ma go któraś z Was? Co myślicie? Kolejną rzeczą jest również produkt z maxfactora, tusz do rzęs False Lash Effect, poszukiwałam jakiegoś dobrego zamiennika do mojego tuszu z loreala, zobaczymy czy się sprawdzi.


Chciała bym Wam również powiedzieć że w aktualnym numerze glamour, znajdziecie kartkę upominkową z h&m o wartości 20 zł. Ja zakupiłam tylko cztery , ze względu na to że niestety h&m nie powala mnie jakoś swoją kolekcją ;) No ale te cztery na pewno jakoś wydam. U mnie są jeszcze dostępne , szczególnie w empikach. Więc jeżeli jeszcze nie macie, a Wam zależy to warto poszukać, a że kart są ważne od dziś, to coś czuję że to zimowe popołudnie spędzę na zakupach ;)


Pozdrawiam, Aleks.

9 komentarzy:

  1. ile dałaś za podkład ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam, ale znając mnie i tak nie wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda tylko, że jedną karte można użyć na wydane 50 zł :) W zeszłym roku, w podobnym okresie karty z Avanti można było łączyć i płacić nimi za całe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety na ten tydzien dobrych cen w rossmannie się nie zalapalam, bo gdy już się opamietalam to było po promocji :(

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde muszę dopaść tego glamour! Powiedz tylko, co zrobisz z taką ilością gazet? haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogłabyś później coś więcej napisać o tym tuszu? Chciałabym się dowiedzieć czy będzie jakiś naprawdę mega efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super, miłych zakupów :D

    OdpowiedzUsuń