środa, 26 grudnia 2012

Świąteczny lookbook.

Hej kochani :* Jak tam szalone obżarstwo? Trzymacie się jakoś? Ja jeszcze daje radę, ale gdyby święta trwały jeszcze jeden dzień to nie wiem jakby to się wszystko skończyło. Mikołaj był hojny, spełnił Wasze oczekiwania? Ja jestem bardzo zadowolona, jeżeli tylko macie ochotę mogę zrobić post z prezentami, co wy na to? :D No dobra, ale przechodzimy do sedna, dziś przychodzę do Was z tzw. 'Świątecznym lookbook'iem' , nie ma w nich może nic nadzwyczajnego,ale stawiałam przede wszystkim na wygodę i nutę elegancji ;) Stroje są prezentowane po kolei, czyli Wigilia, I dzień świąt i II. ;)


Sukienka - h&m / marynarka - h&m / buty - deichmann % / torebka - h&m / biżuteria - lilou,casio,h&m,primark.


marynarka - h&m / bluzka - h&m % / spodnie - m&s % / buty - h&m / biżuteria - h&m,prezent,lilou.


koszula - h&m / spodnie - m&s % / buty - bershka % / biżuteria - lilou,casio.

Aleks.

16 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentujesz, najbardziej do gustu przypadła mi koszula z ostatniego foto ; )
    https://inkaastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygoda jest najważniejsza :) Zaprezentowałaś piękne i klasyczne połączenia z czernią, co strrrasznie mi się podoba:*

    U mnie post z prezentami, wpadnij ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej przypadł mi do gustu pierwszy i ostatni outfit. Różowa koszula boska!
    Ja chętnie zobaczę co dostałaś od mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszytskie stroje bardzo mi się podobają , ale chyba najbardziej pierwszy i drugi! Oczywiście że chcemy zobaczyć co dostałaś od Mikołaja! Też mi pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne zestawy, szczegolnie wigilijny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Botki z brokatem wyglądają ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatni zestaw w 100% w moim stylu ;d w pierwszym Ty mi się najbardziej podobasz, cudowne buty i marynarka! ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula jest genialna!! mega dodatki♥ ♥ ♥ ♥
    BUZIAKI;* OLA

    OdpowiedzUsuń
  9. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Żakiet z 1. i koszula z ostatniego piekne ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądałaś :* i pokazuj co dostałaś :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się podobają wszystkie stroje . Czekam na post z prezentami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Superr. Bardzo fajne stylizacje. Różowa koszula- nieziemska. Pochwal się prezentami. Zapraszam do mnie http://mybeautifulsmallworld.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  14. ta pudrowa koszula jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń