niedziela, 2 grudnia 2012

Ulubieńcy Listopada!


1.Balsam do włosów , Joanna, z Apteczki Babuni, nawilżająco-regenerujący. Chyba jeszcze Wam go nie pokazywałam, i w zasadzie to nie wiem czemu. Kosztowała jakieś gorsze , coś ok 5 zł, a jest na prawdę dobry. Zapach! Kocham takie zapachy szczególnie zimą,połączenie miodu z mlekiem, mmm, cudo. Włosy są po nim delikatne, mięciutki i ładnie się błyszczą, polecam wypróbować każdemu kto jeszcze tego nie zrobił!
2.Zima , okres w którym chyba mało kto obejdzie się bez kremu do rąk, moim definitywnym ulubieńcem jest popularny krem z isany, z dodatkiem mocznika. Co tu dużo mówić? Nikomu nie muszę go chyba przedstawiać, bardzo dobry krem który spełnia moje oczekiwania, i co najważniejsze ręce nie są po nim tłuste!
3.Perfumy z biedronki które są dupem słynnego zielonego jabłuszka. Zapach jest na prawdę podobny, nie jest chemiczny i przepełniony alkoholem jak to zazwyczaj bywam w podróbkach. Flakonik, o ile to coś można nazwać flakonikiem jest bardzo tandetny, ale jeszcze to zniosę, bo za 15ml płacimy tylko i wyłącznie 6,50. Nie mam pojęcia które to jest moje opakowanie,ale na prawdę warto spróbować.
4. Podkład bourjois helthy mix, im bliżej końca tym trudniej mi go zużyć, ale w dalszym ciągu jeden z moich ulubionych podkładów.
5.Puder matujący z sensique, tego produktu chyba też Wam jeszcze nie pokazywałam. Kupiłam go jakieś dwa tygodnie temu za 4,99 w naturze i od tej pory używam go co dziennie, jest na prawdę dobry. Jak na kosmetyk z takiej półki cenowej, ładnie matowi twarz i to na kilka godzin, wiadomo poprawki w ciągu dnia są nieuniknione , ale za taką cenę ; ) warto wypróbować!
6.Korektor z maca, studio finish, wróciłam do niego na nowo po tym jak mój ukochany studio fix ROZTRZASKAŁ SIĘ NA MAŁE KAWAŁECZKI, dosłownie ;<< Co prawda udało mi się go trochę uratować przelewając do innego opakowania, ale jednak dużo się zmarnowała, dlatego na razie ograniczyłam jego używanie i wróciłam do mojego wcześniejszego ulubieńca.  TU znajdziecie dokładniejszą recenzję.
7.Klasyk ulubieńców, mój jedyny rozświetlacz z collection 2000, fajny w bardzo , bardzo niskiej cenie. ;)
8.Mój ukochany tusz z loreala, już ledwo co podryguje, ale znalazłam zastępce którego właśnie testuję i za jakiś czas możecie spodziewać się dokładniejszej recenzji. ;)
9.Róż z miyo, prawdę mówiąc to o nim zupełnie zapomniałam, dopiero jakoś ostatnio przypadkowo trafił w moje ręce i tak o to na nowo zaczęłam go używać. Na prawdę ładny kolor, pigmentacja też niczego sobie, warto przyjrzeć im się bliżej.
10. Mój ulubiony nudziak, catrice 010, bardzo ładny kolor. Uwielbiam te pomadki!
11.Balsam do ust z nivea, bardzo dobrze go znacie, już nie raz ratował mi spierzchnięte usta, zapach i smak niesamowity.
12.Mój ulubiony bezbarwny błyszczyk z bell, jak już prawdopodobnie zauważyłyście bardzo rzadko używam błyszczyków, ale ten ma w sobie coś co mnie przyciąga, nie wiem czy to piękny zapach , czy konsystencja, ale na prawdę bardzo go lubię.
13.Bibułki matujące z kobo, na prawdę nie mam pojęcia jak ja wcześniej bez nich funkcjonowałam, jest to na pewno kosmetyk który powinien znaleźć się w każdej kosmetyczce ;)

Pozdrawiam, Aleks.

17 komentarzy:

  1. Ale masz dużo fajnych kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już chyba 10 raz dzisiaj przeczytałam na blogach o tym kremie do rąk z Isany. Musi być faktycznie dobry, dobrze wiedzieć bo mój krem się już kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz cos wiecej na temat tych bibulek matujacych bo jestem strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile kosztują ? ;D

      Usuń
    2. Ja kupiłam je na promocji, za jakieś 8 złotych, a tak to coś ok 12.

      Usuń
  4. ten balsam joanny do wlosow jes swietny, uzywam juz drugiego opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. róż z miyo mam już prawie pół roku a dna nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O balsamu do włosów muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy outfity? bo co za dużo to niezdrowo :) (chodzi tutaj o kosmetyki) to jest blog modowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, też na tym strasznie ubolewam,ale niestety nie mam ostatnio za bardzo czasu, a posty z kosmetykami wstawiam po to aby być w Wami w ciągłym kontakcie ;) Pozdrawiam.

      Usuń
  8. oj tak krem z isany i błyszczyk bell to także moi prawdziwi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam pomysł ;D jeżeli nie masz czasu na zdjęcia w plenerze, to zrób je w domu :) a zawsze to bd nowy outfit :) a może pokazałabyś swój pokój? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomadka z Nivea i szminka z Catrice- uwilebiam<3
    Jesli chodzi o balsam do wlosow to on mnie jakos nie przekonał

    OdpowiedzUsuń
  11. możesz coś napisać o tym podkładzie z Max Factor? Dobrze kryje niedoskonałości :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas na pewno zrobię dokładniejszą recenzję , ale jak na razie po dwóch tygodniach używania mogę otwarcie powiedzieć że to na prawdę bardzo dobry podkład! ;)

      Usuń