niedziela, 23 grudnia 2012

Wszędzie czerń!


Miał być outfit, ale zanim się zebrałam to na dworze zrobiło się już prawie ciemno, a zdjęcia które zrobiłam w domu wołają o pomstę do nieba :D Ale na powyższym zdjęciu możecie dostrzec jeden z moich nowszych zakupów z sh. Zwykła czarna, prosta koszula która ma urocze dżety na kołnierzu i mankietach, zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Co prawda może jest na mnie troszkę za duża, ale za to idealnie sprawdza się jako oversiez'owa koszula do legginsów! W zasadzie to cały outfit właśnie na tym się opierał więc myślę że nie trudno jest to sobie wyobrazić ;) Nie wiem czy wspomniałam o tym że to cudo kosztowało mnie jedynie 3 zł, rozumiecie 3zł!:O Nie mam pojęcia jak uchowała się prawie cały tydzień bo poszłam dopiero w ostatni dzień, gdzie teoretycznie zostają same nie ciekawe rzeczy, a tu proszę jaka niespodzianka! ;)

Aleks.

13 komentarzy:

  1. Ale piękna koszula! a mogę wiedzieć skąd jest biżuteria!?

    xoxo Kika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czarny pierścionek - kappahl , złote - prezenty ,zegarek - casio , bransoletka czarna - h&m i lilou. ;)

      Usuń
  2. cudowna ta koszula :D

    http://myesscape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne, ciemne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula jest bardzo ładna ;) Ale dziewczyno jakie ty masz ładne rzęsy !

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula rzeczywiście jest mega urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w prowadzeniu bloga i wesołych świąt
    Polecam
    http://thevickyexperience.bloog.pl
    Nie mój blog, ale rewelacja. Mile widziane komentarz z linkiem do twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna koszula i Tobie ślicznie w koku! ;)
    Radosnych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. A zegareczek jakiej jest firmy?

    OdpowiedzUsuń