wtorek, 8 stycznia 2013

Kosmetyczni ulubieńcy 2012! cz. II - pielęgnacja.

Hej kochani ;* Dziś przychodzę do Was z drugą częścią ulubieńców 2012 roku czy  z pielęgnacją, sama przyznam że nie myślałam że aż tyle się tego nazbierało , no ale cóż ;) A tak po  za tym to co tam u Was słychać w nowym roku? Ja wczoraj zaczęłam strasznie pracowity tydzień... ehh, ale zostanie on uwieczniony studniówką! Więc jeżeli chcecie zobaczyć mój strój studniówkowy i makijaż to piszcie, a ja zobaczę co da się z tym zrobić ;) No dobra bez większych wstępów przechodzimy do sedna! 


WŁOSY:
1. Szampon do włosów z organix , z granatem i zieloną herbatą i chyba nie muszę mówić ,że zapach jest jednym z plusów. Cudowny , nie nachalny moim zdaniem najlepszy z całej tej serii :) Włosy są po nim gładziutkie i błyszczące , zdecydowanie mój ulubiony szampon w tym roku! 
2. Odżywka z tej samej serii co szampon, wraz z nim tworzą idealne połączenie. Na prawdę warto przetestować!
3. Jedwab do włosów z biosilku, straciłam już rachubę które to opakowanie. Uwielbiam ten produkt  i wiem że w przesadnych ilościach może zaskoczyć,ale ja stosuję go jedynie na końcówki i dzięki niemu są na prawdę w dobrej formie!
4. Balsam do włosów z joanny, nigdy wcześniej nie uwierzyła bym w to że produkt który kosztuje coś ok 5 zł może zdziałać takie cudna. Włosy są miękkie, gładkie i błyszczące!


CIAŁO :
1. Definitywnie moim ulubionym masłem do ciała jest to z isany, piękny zapach, skóra nie jest po nim tłusta, lecz bardzo ładnie nawilżona. Uwielbiam go i gdy tylko to wielkie pudełko się skończy to na pewno kupię je ponownie!
2. Solny peeling do ciała z perfecty. Zapach to jakaś magia, na prawdę mogła bym go wąchać i wąchać. Nie jest to może jakaś 'tarka' ale bez problemu zetrze to co musi ;-)
3. Grejpfrutowy balsam do ciała z joanny , ma obłędny zapach i to chyba jest największy plus! Oczywiście ładnie nawilża , ale bez rewelacji, ale za 5zł nie możemy oczekiwać cudów! Mój numer jeden w letnie , upalne dni!
4. Peeling do stóp z bebeauty, już kiedyś o nim pisałam. Możecie go kupić za 2,5 w biedronce, i jest na prawdę bardzo dobry.
5. Kolejnym moim ulubionym produktem w ubiegłym roku były ewidentnie żele z isany. Wypróbowałam już chyba wszystkie smaki, jak kiedyś byłam sceptycznie do nich nastawiona to teraz używam tylko ich! Są na prawdę świetne, polecam każdemu!


TWARZ:
1. Nawilżający żel do mycia twarzy z AA, to już moje drugie opakowanie. Jest na prawdę świetny, jeżeli pojawią mi się na buzi tylko jakieś suche skórki to wystarczy odrobina tego cudna i rano buzia jest idealnie nawilżona!
2. Słynny peeling z synergen, chyba nie muszę go przed nikim reklamować, każdy kto kupi jedno opakowanie to na pewno na nim nie skończy, istna tarka ;-)
3. Tonik ogórkowy z ziaji, to już chyba moja trzecie buteleczka, twarz jest po nawilżona i odświeżona.
4. Wszystkim dobrze znany krem bambino, używam go na prawdę na wszytko, poczynając od twarzy kończąc na przesuszonych dłoniach i stopach ;-) i w każdej roli sprawdza się idealnie ;-)
5. Krem z ziaji, bardzo dobrze nawilża , nakładam go zawsze na noc i to nawet podwójną warstwę, dzięki czemu buzia rano jest gładziutka i idealnie nawilżona ;-)

Aleks.

6 komentarzy:

  1. Biosilk tez bardzo lubię i również używam go tylko na końcówki. krem a bambino też stosowałam ale przerzuciłam się na Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam balsam z Joanny i tonik Ziajki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. zachęciłaś mnie do wypróbowania biosilku i balsamu :) zobaczymy jak będzie działać na moje włosy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam te peelingi z Perdecty. Ten solny ostatnio sobie kupiłam, wcześniej używałam migdałowych itp. Wychodziłam z prysznica jakbym się mocno pokremowała - tak bardzo nawilżały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello dear, Your blog really awesome! Love it! <3
    Btw, wanna follow each other via GFC? Let me know ;)

    sausanhanifah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne światło na zdjęciach! No i oczywiście super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń