wtorek, 1 stycznia 2013

Kosmtyczni ulubieńcy 2012! cz. I - kolorówka.

Hej kochani ;* I mamy już 2013 , jak tam zabawa sylwestrowa? Ja jeszcze nie wiem jak moja bo gdy piszę tego posta to mamy jeszcze 2012 ;-) Dziś przychodzę do Was z tzw. ulubieńcami roku 2012! Podzieliłam to na trzy części, czyli kolorówka, pielęgnacja i inne dodatki kosmetyczne. Brałam głównie tutaj po uwagę kosmetyki które testowałam i używałam co najmniej kilka miesięcy ;)


TWARZ:
1.Vichy dermablend, bez apelacyjnie mój ulubiony puder transparentny! Buzia jest po nim idealnie gładka, zostaje zmatowiona na wiele godzin. Nie zapycha, nie uczula, na buzi jest nie wyczuwalny i nie widoczny. Polecam każdemu kto jeszcze nie znalazł swojego ideału! Chociaż cena może odstraszać bo normalnie w superpharmie kosztuje chyba nawet coś ok 90zł, ale bardzo częstro można znaleźć go w promocji za ok 60zł.
2.Podkład w żelu, rimmel match pefection (KLIK), definitywnie jeden z moich ulubionych podkładów, już kiedyś więcej pisałam na jego temat, dlatego wszystkich zainteresowanych odsyłam do szczegółowej recenzji :)
3.Podkład i puder w jednym,czyli słynny Mac studio fix, od kwietnia używam go bardzo namiętnie, to chyba musi o czymś świadczyć , prawda ? ;) Za jakiś czas na pewno zrobię jego recenzję bo wiele osób mnie o to prosi. Ale już teraz powiem Wam że jest to na prawdę bardzo dobry kosmetyk który zasługuje na miano ulubieńca roku i gdy tylko skończę to opakowanie to na pewno kupię kolejne!
4.Róż do policzków bell, mój hit! Kosztował coś ok 4zł a jeszcze nic nie dawało na moich policzkach tak pięknego efektu. Uwielbiam go, może nie jest jakoś mega trwały, ale nawet poprawki w ciągu dnia mu wybaczę! :)
5.Kolejne pozytywne odkrycie jeżeli chodzi o podkład, bourjous healthy mix, podkład o nieco delikatniejszym kryciu niż poprzednik, dzięki czemu idealnie nadaję się na cieplejszą porę roku!
6.Kosmetyk który kosztował gorszę, bo coś ok 5 zł, czyli mapka bronzująca z sensique, jest to już moje drugie opakowanie, kolor bardzo delikatny, w połączeniu z nienachalnymi drobinkami idealnie rozświetla nam buzie!
7.Rozświetlacz z collection2000, który widzieliście na tym blogu już kilka razy.Co tu się będę dużo rozwodzić na jego temat, roświetlacz bardzo dobry, godny na prawdę przetestowania!
8.Jeden z dwóch moich ulubionych korektorów, Mac studio finish (KLIK), co tu dużo mówić, nie spotkałam do tej pory lepszego korektora , który tak idealnie zakrywał by wypryski i inne tego rodzaju niedoskonałości na buzi.
9.Kolejny korektor, a właściwie to co po nim zostało, czyli Mac pro longwear, niestety kiedyś opakowanie upadło mi na podłogę i roztrzaskało się w drobny maczek, na szczęście udało mi się uratować większość kosmetyku i od razu znalazłam mu mieszkanko zastępcze ;) Idealny na cienie pod oczami, bardzo trwały! Polecam!


USTA:
1. Moim odkryciem i niezaprzeczalnym hitem 2012 roku są pomadki celia , ja ma jak na razie dwa kolorki ; 601 i 602. Na  pewno na jakiś czas dokupię jeszcze inne bo są tanie jak barszcz , tylko i wyłącznie 10 zł, a dobre jak pomadki dużo droższe! Bardzo polecam, jest na pewno produkt który najczęściej gościł na moich ustach!
2.Pomadka z inglota w odcieniu 263, jest to na prawdę moim zdaniem nudziak idealny , przynajmniej dla mnie. Na pewno zainwestuję jeszcze w inne odcienie tych cudownych szmineczek ;)
3.Pomadka ochronna z nivea, nie raz już gościła na moim blogu i nie raz już ratowała mi usta. Jest na prawdę bardzo bardzo dobra, gdy mam przesuszone usta nakładam grubą warstwę na noc i rano budzę się z gładziutkimi ustami :)
4.Bezbarwny błyszczyk z bell, piękny zapach , dość długo się utrzymuje, co więcej chcieć ? ;)
5.Kolejny ochronny ulubienice, balsam do ust Tisana, to cudo stosuję bardzo często jako 'podkład' pod pomadki i dzięki niemu usta wyglądają niemalże idealnie.


OCZY:
1. Paletka sleek w odcieniu au naturel , piękna kolorystyka cienie bardzo dobrze na pigmentowane , polecam na prawdę każdemu, zarówno amatorom jak i profesjonalistą, na pewno spełni Wasze oczekiwania ;)
2.Odzywka do rzęs z eveline, jest to tak ja by mój 'podkład' pod tusz, dzięki czemu rzęsy są dłuższe i pogrubione jeszcze bardziej i sprawia również że tusz się nie osypuje ( sprawdziłam to na kilku tuszach zarówno tych za 60 zł jak i tych za 5zł ) ;)
3.Tusz do rzęs z loreal'a, bardzo dobrze wszystkim znany! Definitywnie ulubieniec roku, niestety już mi się skończył, ale na pewno jeszcze nie raz do niego wrócę ;)


Pędzle:
1. Pędzle z eccotools do pudru, co tu dużo mówić, mięciutki, idealna wielkość dzięki czemu pudrowanie buzi jest dla nas wielką przyjemnością.
2. Chyba mój ukochany pędzel, hakuro h13, idealny zarówno do konturowania jak i do różu i rozświetlacz, teraz gdy używam go co dziennie nie mam pojęcia jak ja dawałam sobie radę zanim go zakupiłam? ;>
3. Pędzel do podkładu , hakuro h50s, tak samo jak jego poprzednicy idealnie się sprawdza do tego do czego jest przeznaczony ;)
4. Definitywnie mój ulubiony pędzel do makijażu oka, języczek z essence, kosztuje grosze, a można nim jednym wykonać cały makijaż oka ;)

Aleks.

21 komentarzy:

  1. cena tego pudru z vichy rzeczywiscie odstrasza na pierwszy rzut oka... rowniez uzywam hakuro h50s i uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta pierwsza szminka z lewej wygląda świetnie!<3
    a dobrze kryją??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są takie pomadki błyszczyk więc nie mają nie wiadomo jakiego krycia, ale na ustach wyglądają bardzo fajnie ;)

      Usuń
  3. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    Zapraszam do mnie na rozdanie!
    http://lookrecya-fashion.blogspot.com/2012/12/wieeeeeki-mnie-nie-byo-wiec-czas-na.html

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa tego Maca ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku i zapraszamy w wolenj chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Laska więcej kolorów. Masz ładną buzię i możesz naprawdę zaszaleć z kolorami. Chętnie np maznęłabym ci oko neonową zieloną kredką albo turkusowym cieniem. Masz klasyczny styl więc zaszalej z makijażem

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie! Bardzo dobrze kryje:)
    Mam ten sam róż z Bell!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadki z nivea sa najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzelek essence także uwielbiam !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Healthy Mix, uwielbiam<33

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak matury :)? zdałaś wcześniejsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dopiero raz próbne i na szczęście wszystkie bez większych problemów zdane ;)

      Usuń
    2. hmm, bo ja jestem w trakcie drugich próbnym od czwartku tak mam do wtorku ;/ A Ty kiedy drugie próbne? :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Nie wiem jeszcze dokładnie ale jakoś w lutym ;-)

      Usuń
    5. matma była straszna!!!1

      Usuń
  11. Super tu masz!
    Obserwuję !
    Pozdrawiam :)

    takeabreakkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam pędzel z ecotools :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W którym miejscu w Słupsku kupujesz pomadki celia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedną kupiłam na manhatanie, ale drugą na Wolności tam na rynku w tych drogeriach :)

      Usuń