poniedziałek, 28 stycznia 2013

Nowości w szafie.

Hej Kochani, jak tam rozpoczęłyście nowy tydzień? U mnie w szkole jakaś makabra wszyscy chorzy, dlatego też dzisiaj miała tylko dwie lekcje , po których postanowiłam wybrać się na małe zakupy.  I jak nigdy weszłam do c&a, w zasadzie nigdy jakoś specjalnie nie przepadałam za tym sklepem, ale chyba ostatnie się to zmieni. Chciałam Wam zaprezentować co upolowałam na wyprzedażowych ostatkach. Pierwszą rzeczą jest koszula, która podobała mi się już jakiś czas temu, złote dżety które nie do końca są widoczne i to rozcięcie na plecach idealnie wyglądają, pierwotna cena to 69zł ja dałam za nią teraz 25. Spodnie, w zasadzie nie wiem jaki to materiał ni to jeans, ni skóra, ale faktura całkowicie mnie zauroczyła! Pierwotna cena to 89zł , a ja zapłaciłam 30. I ostatnią rzeczą jest cekinowa spódniczka, nie mogłam je nie kupić, jest niesamowita. Pierwotny jej koszt to 49, ja zapłaciłam 15zł. Jak widać to na prawdą całkiem niezłe okazje mi się trafiły i na pewno już za jakiś czas pokażę Wam te ciuchy na sobie ;)




A Wy co ostatnio ciekawego upolowałyście? ;) 

Aleks.

23 komentarze:

  1. ostatnio w c&a ciekawe promocje, wczoraj upolowałam tam sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! nigdy nie odwiedzamy tego sklepu ;P świetne rzeczy upolowałaś! czekamy na sety z nimi w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd spodnie? Są idealne ! Mega zazdroszcze... !

    OdpowiedzUsuń
  4. dobra, ślepota... już doczytałam ha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. koszula ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula i spodnie <3 Niezłe rzeczy upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takich łowów, mnie rzadko się udaje :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Urzekły mnie spodnie ;)
    Ja niestety nic nie upolowałam, ale Tobie zazdroszczę zdobyczy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że też lubisz czarny. Koszulka super, wszystko super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdobycze :-) Ja upolowałam ostatnio żakiet z "dresowego" materiału, o którym marzyłam strasznie długo! Przeceniony z 39.95€ na 15€ :D

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję !
    Ja w tym roku za bardzo nie szalałam na wyprzedażach, bo z doświadczenia wiem że później tego nie nosze... :<<<
    ale ostatnio mam ochotę na wszystko co ma cekiny, więc spódniczka bardzo mi się podoba : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna koszula i spodnie ;))

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. widziałam taką w reserved ! : )
    ja mam nadzieję, że jutro mi się poszczęści i znajdę coś błyszczącego w sh : )
    to śmieszna sprawa, ale jeszcze 4 lata temu cekiny to było największe zło świata i kojarzyły mi się wyłącznie ze strojami do tańca disco : D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne rzeczy! Podoba mi się Twój blog, ciekawy post, cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Będę wpadać, obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tez za c&a nie przepadam, takich cudow jak wchodze to nigdy tam nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie przepadałam za C&A, ale widzę, że świetne ciuchy można tam upolować :)
    bardzo mi się podobają rzeczy jakie kupiłaś! szczególnie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zakochałam się w Twoich łupach, jak tylko poczuję się trochę lepiej ruszam do C&A

    OdpowiedzUsuń