środa, 23 stycznia 2013

Podkład maybelline affinitone, pierwsze wrażenie.

Hej Kochani ;* Dziś przychodzę do Was,aby podzielić się z Wami moimi odczuciami co do dosyć popularnego podkładu, maybelline affiniton. Jest jeden z podkładów które 'górują' na kwc, bo ja powiem szczerze że zanim kupię jakiś kosmetyk to często sugeruje się opiniami dziewczyn na wizażu, i przyznam że czasami coś co jest uwielbiane mi po porostu nie przypada do gustu, a rzecz nie za bardzo lubiana mi akurat podpasuje. Więc same widzicie że różnie to bywa, dobra w każdym razie przechodzimy do sedna, od razu napiszę też że mój odcień to 03 light sand beige, czyli o ile mi wiadomo najjaśniejszy.


Od dłuższego czasu chodziłam obok tego podkładu, w końcu po obejrzeniu niezliczonej ilości blogów postanowiłam że w końcu przyszedł czas na jego przetestowanie. Skusiła mnie również promocja która jest aktualnie w rossmanie, czyli -40% na wszystkie podkłady. Oryginalna cena to coś ok 26-27zł, po obniżce zapłaciłam ok 16zł. I tak, dziś użyłam go pierwszy raz, zdjęcia poniżej przedstawiają tylko i wyłącznie podkład zaraz po nałożeniu, zrobiłam je rano przed wyjściem. Pierwszą rzeczą jaką zauważyłam to to że nie podkreśla suchych skórek, czyli na prawdę mega wielki plus! Dużo czytałam o 'mocnym' kryciu, chociaż ja jakoś tego nie zauważyłam, co prawda kryje dość fajnie , ale jeżeli ktoś oczekuje mocnego zakrycia to konieczne jest nałożenia dwóch warstw. Kolejną rzeczą o której warto wspomnieć jest dość 'wodnista' konsystencja , przez co nakładanie tego podkładu pędzlem jest praktycznie nie możliwe, bo na twarzy pozostają nie fajne smugi. Na pewno w tej kwestii sprawdzą się dobrze nasz palce , zwykła gąbka lub beauty blender, ja dziś tak właśnie go nakładałam; nałożyłam go na twarz rękoma, roztarłam gąbeczką i wklepałam bb. Wygląda na dość pracochłonne, ale powiem szczerze że nałożenie tego podkładu nie trwało wcale dłużej od nakładania innych innymi metodami. Podsumowując; pierwsze wrażanie jest dosyć pozytywne na pewno będę go testowała dalej i za jakiś czas na pewno możecie spodziewać się dokładniejszej recenzji ;)


Miałyście styczność z tym podkładem? Jakie są wasze wrażenia?

Aleks.

15 komentarzy:

  1. Ale masz ładną cerę! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. to nie jest najjaśniejszy odcień, jest jeszcze 02 i 01 (najjaśniejszy)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no widzisz u mnie ich nie było ;) ale dzięki za wiadomość ;)

      Usuń
  3. masz super cere :D
    nigdy nie mialam takiego podkladu nrazie koncze swoj od avon moze pozniej skusze sie na ten :)
    obserwujemy? http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mialam go, ale czytam same pozytywne recenzje ostatnio :) a z tym wizazem mam tak samo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ola do kiedy jest ta promocja? Odpisz koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety :) Ja mam REVLON i w sumie jestem z niego zadowolona:) Kochana już ost. miałam pisać...ślicznie wyglądałaś na 100dniówce! Makijaż zjawiskowy! Sama go robiłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sie zastanawialam nad jego kupnem. Mialam go kiedys dwa razy i byl fajny no ale bez rewelacji wiec tym razem kupilam z rimmela match perfection i mam nadzieje ze bedzie lepszy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj go kupilam i jeszcze nie moge sie wypowiedziec:) Jak chcesz to Ci napisze jutro lub po kilku dniach moje wrazenia;)
      A tak w ogole to swietny makijaz na studniówke ja mam za tydzien, tzn moj chlopak ma i chce pomalowac oczy podobnie.;)

      Usuń
  8. Nie miałam styczności, ale brzmi ciekawie. Na tobie całkiem nieźle wygląda.
    Nie słyszałam, by na podkład nakładać BB. Ale ja się w ogóle malutko znam na kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zaciekawił mnie ten podkład. może sobie zafunuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mialam go kiedyś i był całkiem spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam go kiedyś i był całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń