poniedziałek, 21 stycznia 2013

Projekt denko!


1.Szampon organix, pisałam o nim już wiele razy, znalazł się nawet w moich ulubieńcach ubiegłego roku ;) Na prawdę godny uwagi i szczerze mogę Wam go polecić, na pewno kupię ponownie!
9/10
 
2.Żel pod prysznic z isany, kolejny ulubieniec, nawet nie chodzi o ten smak , ale ogólnie o całokształt! Kiedyś byłam do nich bardzo sceptycznie nastawiona,ale teraz nie planuję wymieniać ich na żadne inne, na pewno kupię ponownie! 
9/10 

3.Kolejny faworyt ubiegłego roku, peeling solny z perfecty, zapach obłędny, i muszę przyznać że to chyba najlepszy peeling z jakim do tej pory miałam styczność ;) Na pewno kupię go ponownie.
8,5/10 

4. Żel do golenia z isany, ten z aloesem , podobno dla skóry wrażliwszej. Bardzo fajny produkt , tylko albo ja go za dużo używam albo jest nie do końca wydatny, co nie zmienia faktu że i tak na pewno kupię go ponownie.
9/10 

5. Jedwab do włosów z biosilku, nie wiem które to już moje opakowanie, ale z piąte to na pewno. Używam go głównie na końcówki i dzięki niemu są na prawdę w dobrym stanie, kolejne opakowanie już czeka w kolejce, i oczywiście kupię go ponownie.
10/10

6. Odżywka z eveline , maksymalny wzrost paznokcia, w zasadzie to już moje chyba z trzecie opakowanie, a w dalszym ciągu mam mieszane uczucia. Mianowicie pazurki rosną , tego nie mogę jej zarzucić, ale co z tego jak są bardzo słabe? Szukam jakiejś dobrej odżywki która na prawdę pomaga, ale żadna z eveline, polecacie jakieś? Możliwe że kupię ponownie.
6/10

7. Ziaja, płyn do demakijażu, niestety totalnie się nie sprawdził, bardzo ciężko było nim zmyć nawet zwykły tusz, a o eyelinerze już nie wspomnę...raczej nie kupię go ponownie.
3/10

8. Złuszczający żel do mycia twarzy z clean&clear, bardzo długo do zużywałam, przyznam że na początku się nie polubiliśmy,ale po jakimś czasie zrobiłam drugie podejście i było już o wiele lepiej. Co prawda nie powalił na kolana, ale myślę że jeszcze może kiedyś go kupię.
6/10

9.  Odżywka do włosów z ziaji, na pewno jedna z moich ulubionych jakich do tej pory używałam, włosy są po niej błyszczące i gładkie, więc na pewno kupię ją ponownie.
9/10

10. Definitywnie mój ulubieniec, tonik ogórkowy z ziaji, to już chyba moje trzecie opakowanie i na pewno nie ostanie, więc to chyba oczywiste że kupię go ponownie.

Aleks.

7 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego płynu do zmywania makijażu ;> Niektórzy go uwielbiają inni nienawidzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dziewczyn chwali sobie ziaje ale tą dwufazową ;)

      Usuń
    2. Ja mam dwufazowy i wg. mnie jest średni. Miałam lepsze. :)

      Usuń
    3. jak dla mnie ten dwufazowy jest totalnie beznadziejny. Mimo dobrego wymieszania przy potrząsaniu to skora jest tak okropnie tłusta i moja do tego była podrażniona. Ogólnie mam bardzo suchą skórę więc chciałam coś takiego ale niestety po użyciu musiałam porządnie to z twarzy zmyć. A odżywka do paznokci z eveline dla mnie cudo. ale może dlatego że mam ogolnie dość mocne paznokcie i na cieńszych może się faktycznie nie sprawdzać ale przyznasz że po nałożeniu np. 3 warstwy paznokcie wyglądają prześlicznie ;))

      Usuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki Perfekty.

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 - uwielbiam żele pod prysznic z Isany, przede wszystkim za szeroką gamę zapachów i kompozycji, ale i za cenę - w bo w promocji kosztuje CAŁE 2,99zł :)
    5 - słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat jedwabiu do włosów z Biosilku i postanowiłam spróbować. Nie zawiodłam się! Jestem w trakcie zużywania pierwszego opakowania, ale jestem naprawdę zadowolona. Przede wszystkim, nie przetłuszcza moich włosów, co zdarzało się bardzo często przy innych preparatach (jedwabiach) do włosów, ale i znacznie poprawia kondycje moich włosów. Końcówki są w znacznie lepszej formie! :)
    8 - używałam kiedyś tego żelu z Clean&Clear i krótko mówiąc, ani mnie nie grzeje, ani mnie nie ziębi.
    9 - uwielbiam odżywki z Ziaji! Są genialne, a próbowałam już wersji niebieskiej, zielonej czy pomarańczowej.
    10 - bardzo lubię ten ogórkowy tonik z Ziaji, przede wszystkim za jego orzeźwiający zapach. Obecnie zużywam tonik witaminowy, także z Ziaji (w różowej buteleczce), który ma na celu odświeżanie twarzy i nawilżanie. Jest niby przeznaczony do 'każdego rodzaju cery dojrzałej', ale sprawdza się także na mojej skórze, mieszanej, z tendencją do przetłuszczania się.
    Reszty kosmetyków nie miałam okazji spróbować :)

    OdpowiedzUsuń