niedziela, 20 stycznia 2013

STUDNIÓWKA 2013!

Witajcie Kochani ;* Wracam do Was po króciutkiej przerwie , niestety nie miałam dostępu do internetu ,więc notka jest z lekkim poślizgiem ;< Dziś chciała bym Wam pokazać kilka zdjęć z mojej studniówki, która odbyła się 11 stycznia. No co tu dużo mówić, chyba każdy kto przeżył już swoją własną studniówkę to doskonale wie jaka to wspaniała noc, podobno jedna z najcudowniejszych nocy w życiu. I z tym na prawdę muszę się zgodzić, bo było cudownie, niezapomniana zabawa z najlepszą szkoła i klasą pod słońcem...ehh nawet nie mogę sobie wyobrazić tego jak za kilka miesięcy nasze drogi tak po prostu się rozejdą...dobra dobra bez takiej gadaniny bo zaraz się rozkleję ! ; ) Oczywiście zdjęcia nie są jakieś szałowe , ale na prawdę planowałam jakiejś zrobić przed wyjściem,ale jak to zawsze bywa wszytko odbywało się w wielkim stresie i pośpiechu : ) A co do mojego wyglądu, to wszytko było na prawdę proste; czarna sukienka z baskinką , do tego cekininowe czarne szpilki (których niestety nie widać ) i czarne rajstopy. Postawiłam też na złote dodatki;czyli złota biżuteria, złoty makijaż i torebka ze złotymi akcentami ;)


Aleks.

14 komentarzy:

  1. Wyglądałaś cudownie ;)
    Włosy - śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w tych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku jakbyś nie mogła w całości się pokazać, tylko chowasz się i pokazujesz do pasa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku, a nie prościej było by przeczytać najpierw to co u góry napisałam?

      Usuń
  4. Muszę przyznać, że trafiłam na Twojego bloga przypadkowo, zaintrygowana tytułem postu :) Nie rozczarowałam się, wręcz przeciwnie, przejrzałam większość Twoich wpisów i zapoznałam się z ich treścią od deski do deski. Bardzo odpowiada mi forma Twojego bloga - stylizacje, recenzje, haule. Co więcej, myślę, że od tej pory będę stałą czytelniczką! ;*
    Żałuję, że nie masz więcej zdjęć ze studniówki, ale jest to uzasadnione i usprawiedliwione! Też planowałam poszaleć z aparatem, chcąc uwiecznić moją półmetkową stylizację i nic z tego nie wyszło! :D Wyglądałaś cudownie! Wszystko utrzymane w czerni i złocie. Cudowne włosy i makijaż! Cieszę się, że się tak dobrze bawiłaś, to podstawa! Buziaki, xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny makijaż i fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienkę i makijaż miałaś nieziemskie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądałaś :) Też miałam ostatnio studniówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko super - włosy, sukienka, ale najbardziej podoba mi się makijaż! Robiłaś go u kosmetyczki? Moja studniówka dopiero 9lutego...

    OdpowiedzUsuń
  9. Love, love, love!!!

    www.goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane!

    OdpowiedzUsuń