niedziela, 6 stycznia 2013

Tydzień z Aleks #1

Hej kochani, dziś przychodzę do Was z propozycją nowych postów ;) Mianowicie 'tydzień ze mną ' czyli ciekawsze zdjęcia które wykonałam w przeciągu ostatniego tygodnia ;) Co o tym myślicie? Podobają Wam się wpisy tego typu ;)?


1,2 - moje ozdoby świąteczne / 3 - w końcu uporządkowany kącik kosmetyczno-biżuteryjny / 
4 - gigantyczna torba z sephory / 5,6 - mój sylwestrowy look / 7 - fajerwerki /
 8 - buty koło których nie mogłam przejść obojętnie / 9 - domowa pielęgnacja paznokci / 
10 - dylemat z wyborem koloru lakieru

Aleks.

14 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądałaś, bardzo podobają mi się taki posty , czekam na więcej! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. uch, z taką kolekcją lakierów to można szaleć;)
    i faktycznie-mieć dylematy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, ale jesteś śliczna!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. aleksiu pewnie ze chcemy wiecej;D

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście, że jesteśmy za!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana w jakim mieście mieszkasz :)?

    OdpowiedzUsuń
  7. lampki świąteczne zawsze fajne ;) A cod o butów - gdy widzę je w tureckich sklepach to ręce mi opadają. Ale przynajmniej tanie są. 10euro to prawie nic.

    OdpowiedzUsuń
  8. jak najbardziej za!:) Piękna fryzura:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny pomysl;D i zazdroszcze Ci tego kaciku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. oufff... love all of those nail polish!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń