środa, 6 lutego 2013

Co jest w mojej torebce?

Hej Kochani, dziś chciała bym Wam pokazać co jest w mojej torebce. Jest to tag który od dawna krąży po youtubie i pojawił się również na wielu blogach. Sama osobiście bardzo lubię oglądać takie lekkie i przyjemne notki, więc mam nadzieje że ta przypadnie Wam do gustu :)
I tak zaczniemy od tego że jestem wielką miłośniczką torebek i na prawno kilkanaście sztuk znalazło by się w mojej szafie, ale na co dzień wybieram przede wszystkim torebki duże, pojemne, do których mogła bym zapakować pół swojego domu i oczywiście takie których noszenie nie jest dla mnie uciążliwe, czyli w moim przypadku na przedramieniu :) Aktualnie moim numerem jeden jest popularna torba z zary, którą w dalszym ciągu możecie kupić, i kosztowała bodajże 219zł ;)


A w środku. . .


1. Oczywiście obowiązkowo, portfel, ja swój kupiłam jakieś półtora roku temu w River Island, bardzo go lubię, ponieważ jest czarny, prosty i dzięki temu wygląda bardzo elegancko. Jest wielki, co za tym idzie bardzo pojemny, i bez problemy pomieszczę w nim wszystkie karty i niepotrzebne paragony,których mam na potęgę!
2. Kalendarz, zawsze mam przy sobie, notuję w nim dosłownie wszytko; każdą pierdołę, ale również rozpiskę notek na bloga, lubię mieć wszystko szczegółowo zaplanowane.
3. No jeżeli mamy kalendarz to przydał by się również długopis, prosty ,czarny ,zwykły.
4. Rolka do ubrań, nie wiem jak u Was ale u mnie to obowiązkowy element, tylko przydała by się troszkę mniejsza, ale niestety nigdzie nie mogę takiej znaleźć. Po prostu nienawidzę jak do ciuchów przyczepiają mi się jakieś włosy, niteczki i sierść kota...grrrr.
5. Pogoda jaka aktualnie panuje na dworze zmusiła mnie do wymiany słonecznych okularów na parasolkę.
6. Rękawiczki, najprostsze i najzwyklejsze na świecie, nie kosztują na pewno więcej niż 5zł, niestety jestem osobą która gubi rękawiczki i to bardzo często, tej zimy to już 3 albo 4 para, więc niestety ale nie mogę zainwestować z żadne fajniejsze bo i tak za jakiś czas na pewno bym je zgubiła ;)
7. Gigantyczny pęk kluczy, milion miśków i przywieszek zawsze bezproblemowo pozwalają mi znaleźć je w torbie.
8. Kolejną oczywistą rzeczą która znajduje się w mojej torbie jest telefon, ja mam Samsunga Galaxy S II , bardzo fajny gadżecik, wystarcza mi w zupełności i spełnia wszystkie moje wymagania ;)
9. Guma do żucia, chyba zawsze mam jakieś opakowanie w torbie!
10. Małe lusterko, chyba niezbędnik w torebce każdej kobiety.
11. Chusteczki.
12. Szczotka do włosów.
13. I oczywiście kosmetyczka....której zawartość poznacie niżej ;)


1. Bibułki matujące, kiedyś jakoś uważałam że ten wynalazek jest zbędny, ale od kiedy je tylko kupiłam, nie rozstaję się z nimi na krok.
2.Nić dentystyczna, zęby staram się myć po każdym posiłku, ale niestety nie zawsze mam taką możliwość i wtedy to ona mnie ratuje.
3. Korektor , zawsze mam go ze sobą, nienawidzę gdy jakaś niemiła niespodzianka zaskoczy mnie w ciągu dni,a ja nie mam czym jej zakamuflować...
4. Gumki do włosów, zawsze się przydadzą, te 3 to i tak nic, kiedyś w torebce wynalazłam aż 14 gumek do włosów, wtf ;O?
5. Tabletki przeciwbólowe. . .
6. Patyczki, niezbędne do szybciutkiej korekty makijażu w ciągu dnia.
7. Puder z maca zawsze mam przy sobie, rano twarz przypudrowuje transparentnym, ale tego ze sobą nie będę nosiła, więc w ciągu dnia jedna poprawka tym w zupełności wystarcza ;)
8. Plaster, obcierają mnie chyba wszystkie buty świata, nawet jakieś najzwyklejsze sandały z jednym paskiem, więc jest on niezbędny!
9. Tusz do rzęs.
10. Krem do rąk.
11. Błyszczyk, jaki w ten dzień mam na sobie.
12. Balsam do ust, zawsze mam go przy sobie!
13. Mini perfumy.

No i to by było na tyle, a Wy kochane co nosicie ze sobą? Nikogo nie taguje, mam nadzieję że ktoś pokusi się o zrobienie takiej notki ;)

Aleks.

18 komentarzy:

  1. Zazdroszcze Ci torebki, telefonu i pudru z Maca;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ....i gdzie tutaj jest sprawiedliwość? Dlaczego ty musisz mieć wszystko takie piękne i ładne? ZAZDROSZCZĘ *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. skad ja znam te paragony w portfelu -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. standardowa zawartość ;P mnie podoba się sama torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w Twojej torebce jest wszystko;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja to się zachwycam samą torebką jest cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie to wszystko + jeszcze tona papierków, rachunków ... ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak widzę, że dodałaś notkę to aż się uśmiecham :) Uwielbiam twoje posty, torebka jest cudowna i bardzo pojemna :) Sama też lubie duże torebki i przeważnie zbyt dużo w nich noszę, bo mam wrażenie, że każda rzecz może być mi potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz boskie lusterko! ;O ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tylko zobaczyłam torebkę, to wybacz, ale nie miałam już ochoty oglądać zawartości - zakochałam się w niej i jest piękna! :) Ja do swojej torebki często jeszcze buty wrzucam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w torebce jeszcze tona rupieci, papierków i paragonów jest ;D Ale kto by to chciał oglądać ;-)
    Świetna torba!! Ahh :D Przecudna :-) I zawartość też super. Wszystko wygląda tak schludnie i ładnie!

    Pozdrawiam
    Cherry ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tego typu notki :) A zawartość Twojej torebki w 90% pokrywa się z zawartością mojej ;) Telefon ten sam, tylko amerykańska wersja, pęk kluczy też :) A torebka super- podzielam zdanie Moshi!

    OdpowiedzUsuń
  13. GENIALNIE ! :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetną masz torebkę;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna torebka i do tego mój ulubiony tusz ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesli chodzi o male rolki do ubran, to ja swoje zakupilm w H&M. Bylo ich kilka w paczce, tak wiec starca na pewien czas. Gumki do wlosow - hah, a ja myslalam, ze to tylko ja pakuje bezwiednie ich wielkie ilosci do torebek i zawsze zapominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne cudeńka no i świetny portfel :)

    www.psychodelax3.blogspot.com + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń